  • 1. Data: 2009-02-04 19:45:18
    Temat: kredyt w euro?
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Witam.

    Czy uważacie, że warto wziąć teraz kredyt w euro?

    Pozdrawiam,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-04 19:46:20
    Temat: Re: kredyt w euro?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message
    > Witam.
    >
    > Czy uważacie, że warto wziąć teraz kredyt w euro?
    >
    > Pozdrawiam,

    a marża rzędu 3,5% - 5% nie będzie boleć ?

  • 3. Data: 2009-02-04 20:21:01
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

  • 4. Data: 2009-02-04 20:55:45
    Od: nbbooster <n...@g...pl>

    mwojc pisze:

    > Mbank mówi o prowizji 0-3%. Pewnie, że będzie boleć.

    Jak chodzi o Mbank to może boleć bardziej niż sie może wydawać.. polecam
    lekture http://mstop.pl

  • 5. Data: 2009-02-04 21:09:44
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    nbbooster pisze:

    > Jak chodzi o Mbank to może boleć bardziej niż sie może wydawać.. polecam
    > lekture http://mstop.pl
    demagogia - teraz % na hipotecznych w mbanku jest liczony jak Bozia
    przykazala czyli w oparciu o WIBOR(nie pamietam jaki, a mam lenia i nie
    chce mi sie sprawdzac). i jak ludzie kiedys podpisywali takie hipo z %
    ustalanym przez zarzad no to gratuluje umiejetnosci czytania tego co sie
    podpisywalo...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2009-02-04 21:32:52
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Mbank mówi o prowizji 0-3%. Pewnie, że będzie boleć.
    > Ale znacznie mniej jeśli euro wróci na poziomy 3.5 PLN. W tej chwili
    > wydaje
    > mi się, że w perspektywie kredytu hipotecznego stanie się tak prawie na
    > pewno.

    marża a prowizja to dwie różne rzeczy... radzę się doedukować zanim
    zaczniesz spekulację na kredycie walutowym - BTW skoro masz ochotę na
    spekulacje na parze euro/pln to może jednak spróbujesz swoich sił na
    Forexie?

    --
    pozdrawiam
    P,