    From: Human Being <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt na zakup mieszkania... bank
    Date: Sun, 01 Aug 2004 13:38:21 +0200

    On Sat, 31 Jul 2004 09:20:09 +0000 (UTC), Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >W Polsce ? Od zawsze.

    Nie prawda, bez problemu dostałem w lutym w PKO BP kredyt "Własny
    kąt", a prowadzę własną DG, żona u obecnego pracodawcy pracuje krócej
    niż rok. Wydaje mi się, że wszystko zależy od aktualnego "widzi mi
    się" danego banku, a przynajmniej pracujących tam ludzi. Muszę
    powiedzieć, że przeszedłem chyba wszystkie największe banki i
    wybrałbym Kredyt Bank ale żądali jeszcze jakichś dodatkowych
    dokumentów, a ja już nie miałem więcej czasu.

    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair
    %file:c:\fooinfo.txt%