  • Data: 2005-12-16 10:03:01
    Temat: Re: kredyt na umowę przedwstępną?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Lubojański wrote:

    > I właśnie o to tu by chodziło...
    > Czyli nici z wcześniejszego wykupu mieszkania?

    Wcale nie nici :-) Przeczytajcie umowe wykupu tego mieszkania. W tej z którą
    ja miałam do czynienia była furtka. Otóż - jedyną formą zbycia bez utraty
    rabatu bylo zbycie na rzecz najbliższej rodziny - wstępnych i zstępnych.
    Czyli można było zrobić darowizne na rzecz takiej osoby (koszt:
    notariusz+podatek bo to nie było na cele mieszkaniowe tej osoby i zwolnienia
    z podatku od darowizny nie było). Następnie ta osoba sprzedała mieszkanie.

    przyszłość/ Woody Allen