  • 1. Data: 2006-05-12 08:49:09
    Temat: kredyt na tydzien
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    witam,
    jaka instytucja daje (nie wymagajac przy tym skomplikowanych zaswiadczen)
    kredyty (na sume 12 tysiecy) splacane w ciagu tygodnia, najlepiej przelewem?
    Sytuacja zmusza mnie do szukania takiego kredytu, bo z mbanku nie moge
    wyplacic wiecej jak 5000 dziennie. Od razu praktycznie kredyt bym splacil
    przelewem, ale nie wiem gdzie sie zwrocic.

    --

    Pozdrawiam,

    marp

  • 2. Data: 2006-05-12 09:02:41
    Temat: Re: kredyt na tydzien
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MarP wrote:

    > Sytuacja zmusza mnie do szukania takiego kredytu,
    > bo z mbanku nie moge wyplacic wiecej jak 5000 dziennie.

    Z mBanku możesz wypłacić każdą kwotę do wysokości salda w każdym
    oddziale każdego banku posiadającym terminal POS (taki jak w sklepach).
    Prowizja od wypłaty wynosi 5 zł.

  • 3. Data: 2006-05-12 11:25:09
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Z mBanku możesz wypłacić każdą kwotę do wysokości salda w każdym
    > oddziale każdego banku posiadającym terminal POS (taki jak w sklepach).
    > Prowizja od wypłaty wynosi 5 zł.

    W miejscowosci, w ktorej pomieszkuje (pod Wa-wa) bylem w 8 roznych bankach.
    W zadnym nie mieli. W spoldzielczym powiedzieli, ze owszem POS byl, ale jak
    nie mieli bankomatow.
    A moze ktos wie jaki bank (chocby w W-wie) posiada cos takiego jak POS?

    Pozdrawiam,
    marp

  • 4. Data: 2006-05-12 12:02:10
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > A moze ktos wie jaki bank (chocby w W-wie) posiada cos takiego jak POS?

    Juz nieaktualne. Znalazlem. Prowizja to 5 PLN mBanku i .... 3% od kwoty dla
    PKO BP.
    Pozdrawiam,
    marp

  • 5. Data: 2006-05-12 12:08:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MarP wrote:

    > Juz nieaktualne. Znalazlem. Prowizja to 5 PLN mBanku i .... 3% od
    > kwoty dla PKO BP.

    Parę razy korzystałem. Nie było prowizji dla PKO BP

  • 6. Data: 2006-05-12 13:34:25
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    W zasadzie najtaniej wyszlaby Ci karta kredytowa.
    Pytanie tylko czy mialbys zdolnosc na taka kwote?
    Pozdrawiam
    KK

  • 7. Data: 2006-05-13 07:50:00
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyplacic wiecej jak 5000 dziennie. Od razu praktycznie kredyt bym splacil
    > przelewem, ale nie wiem gdzie sie zwrocic.

    A nie prosciej otworzyc konto w innym banku z okienkami? Konto otworysz od
    reki.
    Przelew zrobisz tego samego dnia to jak zdazyc przed poludniem to jeszcze
    wieczorem moze Ci sie wyplacic pieniadze w placowce. I od razu masz konto
    na nastepna taka sytuacje. A jak nie potrzebujesz wiecej to mozesz konto
    zamknac
    po wyplacie.

    Pozdrawiam

    Marcin