  • 11. Data: 2007-01-20 23:15:24
    Temat: Re: kredyt na budowę domu - zapraszam do dyskusji
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    opłat brak, a kredyt w zł. kurs zakup sprzedaż różni się ,01zł w chf

  • 12. Data: 2007-01-20 23:20:27
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    skupiliście się na walutach. ustalmy: 80tyś udział własny, wartość
    inwestycji 380tyś (czyli dom 300) 30lat, zdolość kredytowa na 600tyś.

    Gdzie z tymi warunkami podpisać umowę?

  • 13. Data: 2007-01-21 07:17:59
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > A w którym to niby banku można spłacać kredyt po kursie NPB?

    GE ... no przynajmniej pare lat temu mieli takie kredyty.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 14. Data: 2007-01-21 09:17:59
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > GE ... no przynajmniej pare lat temu mieli takie kredyty.

    Nie sądzę ale sprzeczać się nie będę (co do tych pare lat temu) ale teraz
    obowiązujące kursy są tu http://www.gebm.pl/serwis_klon.php

    Darek

  • 15. Data: 2007-01-21 12:28:52
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Nie s?dzę ale sprzeczać się nie będę (co do tych pare lat temu) ale teraz
    > obowi?zuj?ce kursy s? tu http://www.gebm.pl/serwis_klon.php

    No mowiac "pare lat temu" to mialem na mysli, ze pare lat temu wzialem
    kredyt na takich warunkach w GE :))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 16. Data: 2007-01-21 19:13:48
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    W Radomiu, i w ... inrternecie na : http://www.millenet.pl/millekredytdom/

  • 17. Data: 2007-01-21 19:15:51
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    BARDZO PRZEPRASZAM . pomyliłem Multibank z MILLENIUM (codziennie obsługuję
    konta w 4 bankach- wybaczcie pomyłkę, PROSZĘ!)

  • 18. Data: 2007-01-21 19:22:16
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    W nagrodę za wybaczenie powiem, że w MILLENIUM nie interesują ich kredyty
    już posiadane na firmę, NAWET jeśli jest to firma jednoosobowa kredytobiorcy
    (kandydata) budującego dom.

  • 19. Data: 2007-01-22 14:19:54
    Od: "Przemek" <p...@g...com>

    On 21 Sty, 20:22, "Marcin" <m...@r...pl> wrote:
    > W nagrodę za wybaczenie powiem, że w MILLENIUM nie interesują ich kredyty
    > już posiadane na firmę, NAWET jeśli jest to firma jednoosobowa kredytobiorcy
    > (kandydata) budującego dom.

    Witam,

    chyba jednak ich interesują.

    "Obciążenia finansowe

    Dla potrzeb określenia zdolności kredytowej brane są pod uwagę w
    szczególności obciążenia finansowe z tytułu:
    (...)
    - rat kredytów, rat leasingowych, rat kapitałowych, bądź
    odsetkowych od udzielonych kredytów, w przypadku osoby prowadzącej
    działalność gospodarczą oraz w przypadku spółek cywilnych,
    jeżeli nie są księgowane jako koszt prowadzonej działalności
    gospodarczej,
    "

    Do kosztów prowadzonej działalności gospodarczej zaliczasz tylko
    odsetki od tych rat i ewentualnie o te kwoty mogą pomniejszyć Twoje
    obciążenia finansowe. Chyba, że dotyczy to kredytów inwestycyjnych
    - wtedy możliwa jest (na zasadzie odstępstwa) korekta kosztów i
    przyjęcie wyższego dochodu do obliczania zdolności kredytowej.

    Przemysław Torbus

    Doradca Kredytowy
    email: p...@t...pl

    TILMAX Doradcy Finansowi
    ul. Targowa 2-12, 62-800 Kalisz
    tel./fax: (062) 501 81 01
    http://www.tilmax.pl

  • 20. Data: 2007-01-22 21:36:02
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    Mówisz to wiesz.Ale jak amortyzuję autko, to wykazany dochód jest już
    pomniejszony o tą amortyzację jak i o odsetki także zaksięgowane. NA bazie
    tego dochodu ustala się zdolność kredytową i jeśli "zostaje" kasa na spłatę
    raty kredytu, to mądry bank, mając rękę na inwestycji (budowany dom) daje i
    parzy czy płacisz. Tak sobie myślę i tak mi wyjaśniono w Mulltibanku. Ale
    oczywiści "życie pokaże".