  • Data: 2006-03-09 12:25:07
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Jacek Popławski porozsypywal nastepujace haczki:
    > A możesz mi to opisać lub podać link do informacji na ten temat?
    > Nie podoba mi się oprocentowanie obecnego kredytu, to mogę zaciągnąć
    > kredyt w innym banku na spłatę tego? Ale co z odsetkami? I z problemami
    > ze wcześniejszą spłatą?
    Przenosisz kredyt do innego banku... poczytaj o kredytach refinansujacych.
    > Niestety nie wiem jeszcze też co to jest rachunek bilansujący...
    W skrocie dziala to tak odsetki naliczane sa od roznicy pomiedzy kwota
    kredytu a kwota na (zazwyczaj nieoprocentowanym) rachunku bilansujacym.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl