  • 1. Data: 2005-07-28 10:01:11
    Temat: kredyt hipoteczny w BOS
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam

    Planuje wziasc kredyt hipoteczny w BOS. W trakcie czytania umowy natknalem sie
    na punkt, w ktorym bank zabrania mi brania innych kredytow w czasie trwania
    umowy. Czy ktos juz przerabial ta kwestie ?? Czy komus udalo sie wyrzucic ten
    punkt z umowy ??? bo teoretycznie patrzac ... przez 30 lat nie bede mogl kupic
    nieczego na kredyt ani nawet miec karty kredytowej.

    pozdr
    Rafal

  • 2. Data: 2005-07-28 12:17:47
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOS
    Od: Maciej Montewski <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > punkt z umowy ??? bo teoretycznie patrzac ... przez 30 lat nie bede mogl kupic
    > nieczego na kredyt ani nawet miec karty kredytowej.

    Paragraf 17, ustep 1, punkt 4? A co powiesz na punkt 2? :>
    Parafrazujac, teoretycznie nie bedziesz mogl kupic niczego na kredyt
    przez 30lat i w dodatku przedstawiciel banku przez 30 lat moze siedziec
    u Ciebie w domu caly czas :>
    Pytanie pomocnicze: znalazles umowe, do ktorej bys nie mial zastrzezen?
    Wybor jest rownie prostu, to ich oferta i albo sie zgadzasz (na kredyt
    przy duzym LTV dwa razy tanszy od konkurencji) i podpisujesz albo sie
    nie zgadzasz i szukasz (bezskutecznie jak sie obawiam) dalej.
    Umowa z bankiem tak samo jak z developerem jest zazwyczaj
    nienegocjowalna (mnie sie udalo zmienic conajwyzej karne odsetki, czas
    aktu notarialnego itp.).
    Jesli splacasz kredyt w terminie to praktycznie mozesz zapomniec o
    kontaktach z bankiem i oczekiwania, ze beda chcieli kontroli, wyceny
    nieruchomosci od rzeczoznawcy co 3mce, kwitow o zarobkach itd. itd.

    pzdr
    M.

  • 3. Data: 2005-07-28 12:21:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Montewski wrote:
    [...]

    > Jesli splacasz kredyt w terminie to praktycznie mozesz zapomniec o
    > kontaktach z bankiem i oczekiwania, ze beda chcieli kontroli, wyceny
    > nieruchomosci od rzeczoznawcy co 3mce, kwitow o zarobkach itd. itd.

    Chyba że komuś z banku spodoba się jego dom/mieszkanie.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 4. Data: 2005-07-28 13:32:11
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > punkt z umowy ??? bo teoretycznie patrzac ... przez 30 lat nie bede mogl kupic
    > nieczego na kredyt ani nawet miec karty kredytowej.

    W mojej umowie (PKO BP) też widniał taki zapis, a obecnie kończę
    spłacać kredyt za kurs j. angielskiego i nikt mi się do niczego nie
    doczepił. Bez najmniejszych problemów kredyt dostałem, a podejrzewam,
    że sprawdzali mnie w BIK-u.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2005-07-28 18:31:53
    Od: "Alojzy Gąbka" <a...@i...pl>

    Ja mam kredyt w bosiu od dwóch lat, niedługo po jego otrzymaniu, wziąłem na
    raty telewizor za kilka tysięcy i wyrobiłem kartę kredytową w mbanku.

    Pomimo identycznego zapisu w umowie, o zgodę na powyższe operacje nie
    występowałem do bosia :)

    Myślę, że nie masz się czym przejmować.

    AG