  • 1. Data: 2005-05-16 12:56:02
    Temat: kredyt hipoteczny a umowa o wspolprace miedzy firmami
    Od: "Michał Konieczny" <s...@g...pl>

    Witam,

    prowadze dzialalnosc gospodarcza od 3 miesiacy, ale od samego poczatku mam
    podpisana z pewna firma umowe o wspolpracy na podstawie ktorej comiesiecznie
    dostaje fakture. Czy taka umowa jest przez banki traktowana podobnie jak umowa
    o prace na czas nieokreslony? Jezeli nie to jak jest praktowana? Chodzi mi o
    zaciagniecie kredytu hipotecznego na zakup domu

  • 2. Data: 2005-05-16 13:03:24
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > dostaje fakture. Czy taka umowa jest przez banki traktowana podobnie jak umowa
    > o prace na czas nieokreslony? Jezeli nie to jak jest praktowana? Chodzi mi o
    > zaciagniecie kredytu hipotecznego na zakup domu

    Jest traktowana jako DG. Bedziesz musial wypelnic nieco inne papierki,
    doniesc zaswiadczenia o niezaleganiu z płatnosciami z ZUS i US i takie
    tam ...

  • 3. Data: 2005-05-16 13:04:15
    Od: "Michał Konieczny" <s...@g...pl>

    > Jest traktowana jako DG.

    DG? prosze o wyjasnienie tego skrotu...

  • 4. Data: 2005-05-16 13:22:10
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > DG? prosze o wyjasnienie tego skrotu...

    Działalność gospodarcza ...

  • 5. Data: 2005-05-16 22:22:09
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Konieczny" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d6a591$gfa$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > prowadze dzialalnosc gospodarcza od 3 miesiacy, ale od samego poczatku mam
    > podpisana z pewna firma umowe o wspolpracy na podstawie ktorej

    Jezeli prowadzisz dzialalnosc od 3 miesiecy, to raczej slaba szansa na
    kredyt, zazwyczaj minimum to 2 lata, a w wyjatkowych sytuacjach rok.

    Sytuacje o ktorej piszesz mialo dwoch moich kolegow, ktorzy rozpoczynali
    dzialalnosc i kupowiali samochody na kredyt - oczywiscie na firme.

    w wiekszosci bankow z ktrorymi rozmawiali nie bylo szans na kredyt - bo za
    krotki okres prowadzonej dzialalnosci. Kredyt bez zadnego problemu udzelil
    bank Nordea, ale tu istotna byla umowa między firmami - o jakiej piszesz.
    pozrd.
    Marcin

  • 6. Data: 2005-05-17 15:30:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > poczatku mam podpisana z pewna firma umowe o wspolpracy na podstawie
    > ktorej comiesiecznie dostaje fakture.

    Chyba wystawiasz fakture, a tamta firma dostaje.

    Pozdrawiam
    SDD