  • 1. Data: 2009-03-13 11:14:07
    Temat: kredyt 8000 na dwa lata
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    chce wziac kredyt 8000 zl tak, aby do sierpnia wlacznie splacac
    niewysokie raty (do 400 zl) a we wrzesniu splacic cala reszte.
    wykombinowalem kredyt na dwa lata, bo chyba bedzie on spelnial
    kryteria finansowe.

    pytanie: gdzie najbardziej sie oplaca wziac kredyt aby jego obsluga
    byla jak najnizsza? mbank wygwizdal mi 9720 (przy ratach malejacych
    przez dwa lata splacania). jest cos tanszego?

  • 2. Data: 2009-03-13 13:54:51
    Temat: Re: kredyt 8000 na dwa lata
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 13 Mar, 12:14, Sarpedon <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > byla jak najnizsza? mbank wygwizdal mi 9720 (przy ratach malejacych
    > przez dwa lata splacania). jest cos tanszego?

    sprawdź na https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b
    Mówię całkiem poważnie - prowizja 0,5% za jeśli jesteś wiarygodny i
    masz stabilną sytuację finansową, to oprocentowanie nawet 10-12%
    rocznie możesz uzyskać

    jedyny problem może być z kwotą, bo pewnie nie masz tam stażu

    p.s. przepraszam purystów za kod afiliacyjny, ale w sumie link jest
    tutaj i tak wymagany, a skoro i tak ich polecam, to kod nie zaszkodzi

    --
    plusz

  • 3. Data: 2009-03-13 14:25:16
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

> [...]
    > niewysokie raty (do 400 zl) a we wrzesniu splacic cala reszte.
    > wykombinowalem kredyt na dwa lata, bo chyba bedzie on spelnial

    A dlaczego chcesz brac kredyt na 2 lata skoro go zamiezasz go splacic we
    wrzesniu? To moze wez jakis kredyt gdzie nie ustalasz stalych rat, np. cos w
    rodzaju kredytu bezpiecznego Polbanku.
    Chyba, ze zamierzasz splacic kredyt we wrzesniu ale nie tego roku, tylko
    nastepnego?

    > pytanie: gdzie najbardziej sie oplaca wziac kredyt aby jego obsluga
    > byla jak najnizsza? mbank wygwizdal mi 9720 (przy ratach malejacych
    > przez dwa lata splacania). jest cos tanszego?

    A nie probowales uzyskac kredytu odnawialnego w mbanku?
    Oczywiscie musialbys miec nich konto, no i cala procedura troche by potrwala,
    ale jesli nie ma wielkiego pospiechu, to mozna to rozwazyc.

  • 4. Data: 2009-03-13 17:45:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sarpedon" <k...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > byla jak najnizsza? mbank wygwizdal mi 9720 (przy ratach malejacych
    > przez dwa lata splacania). jest cos tanszego?

    Moze karta Polbank Era? Wyplata z wlasnedo bankomatu 1,5%, ale oddziaja 1%
    za kazda transakcje, wiec efektywnie 0,5%, a potem rozlozenie na 12 rat -
    prowizja 5%, razem koszt 440 PLN. Sprawdz tylko czy transakcje gotowkowe
    mozna rozkladac na raty, bo tego nie jestem pewien.

    MK

  • 5. Data: 2009-03-14 11:18:26
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    dzieki za rady. w takim razie, inaczej zadam moje pytanie: potrzebuje
    wziac 8000 pln od razu, chcialbym splacac do wrzesnia br. male kwoty a
    we wrzesniu lub pazdzierniku br. splacic wszystko, co pozostalo. jakie
    mam mozliwosci niedrogiej obslugi pozyczki procz wyzej wymienionych?
    oczywiscie zapoznam sie z nimi.

  • 6. Data: 2009-03-14 11:38:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > we wrzesniu lub pazdzierniku br. splacic wszystko, co pozostalo. jakie
    > mam mozliwosci niedrogiej obslugi pozyczki procz wyzej wymienionych?

    Linia kredytowa jest idealna do twoich potrzeb.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-03-14 14:28:57
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    % <k...@g...com> had the courage to write:
> [...]
    > we wrzesniu lub pazdzierniku br. splacic wszystko, co pozostalo. jakie
    > mam mozliwosci niedrogiej obslugi pozyczki procz wyzej wymienionych?

    Zle wyliczyles w mbanku. Jezeli splacisz calosc kredytu gotówkowego juz we
    wrzesniu, odsetki wyniosa duzo mniej niz podales.

    k.

  • 8. Data: 2009-03-14 15:53:46
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 14 Mar, 15:28, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
    > Zle wyliczyles w mbanku. Jezeli splacisz calosc kredytu gotówkowego juz we
    > wrzesniu, odsetki wyniosa duzo mniej niz podales.

    mniej wiecej jak duzo mniej? +/-

  • 9. Data: 2009-03-15 07:20:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    Sarpedon pisze:

    > mniej wiecej jak duzo mniej? +/-

    W załoźeniu, że we wrześniu spłacisz całość, to będziesz miał maks 900
    PLN odsetek.:
    0,22 (maks opr. kr. got. w mbanku) * 8000 * 0,5 = 880

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-03-20 01:39:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" <m...@i...pl> gpe646$boc$...@n...wp.pl

> [...]
    > rozlozenie na 12 rat - prowizja 5%, razem koszt 440 PLN. Sprawdz tylko czy
    transakcje gotowkowe mozna rozkladac na raty, bo tego

    Może warto pomyśleć też o innych kartach? Za mieszkanie itp. można
    płacić kartą Citi, za zakupy różnymi kartami (Citi oczywiście też)
    zaś z Getinbanku (którego nie polecam) chyba można przelać za freeko
    na własne konto... Nawet jeśli to wszystko nie pokryje tych 8 tałzenów,
    jednak ograniczy potrzeby...

    -=-

    Zapraszam do Środkowej Europy -- z kodowaniem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'