    From: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto firmowe i jednoosobowa DG
    Date: Fri, 05 Oct 2007 11:07:44 +0200

    Gerw@zy wrote:
    > Mam własną DG i konto firmowe w Inteligo. Trochę męczy mnie fakt, że
    > wypłata z bankomatu z takiego konta to 4.5zł a odsetki właściwie żadne.
    > Wiadomo - przy jednoosobowej DG konto to traktuję jako osobiste, mam
    > bawić się w utrzymywanie dodatkowego osobistego i robić sobie
    > systematyczne 'wypłaty' firmowe->osobiste aby mieć tanie wypłaty z
    > bankomatów i poczciwe odsetki? A może jest na rynku godny polecenia bank
    > który da mi konto firmowe na lepszych warunkach? Co polecacie?

    Ja nie wiem o co chodzi z tymi opłatami. W Multibanku mam konto firmowe
    "MULTIKONTO BUSINESS EXPERT" i nie dość że z rachunkiem inwestycyjnym
    (bez szaleństw ale zawsze) to mam darmowe przelewy wszystkie i darmowe
    bankomaty euronetu za opłatą 15 zeta miesięcznie chyba. Mam tam też
    konto osobiste które przy koncie firmowym jest poprostu beznadziejne i
    prawie nie używam, dodam że "Multikonto JA" ma 0.00% oprocentowanie - to
    jest żenujące akurat, gdyby nie to że spodziewam sie jeszcze przez jakiś
    czas różnych wpłat to zamknąłbym to juz teraz.