  • Data: 2011-10-19 20:41:31
    Temat: Re: konto firmowe IB emerytura - plus i minusy
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie są za i przeciw założenia konta firmowego w Idea Banku z opcją
    > emerytury (składka min 200zł wrzucana w koszty, 2% cashback na konto
    > emerytalne)
    > Jakie widzicie plusy i minusy takiego rozwiązania bo ja takie:
    > + wrzucam w koszty
    > - jak odwidzi mi się konto (bo np. podniosą opłaty) to przez 5 lat muszę
    > je używać

    za konto (przez cały okres) płacisz tyle ile masz napisane w umowie
    czyli np. 200 zł, nie ma zatem opcji, że podwyższą ci opłatę; konto de
    facto kosztuje 0 zł, bo przecież całość trafia do PSO

    masz więcej pytań lub wątpliwości to zapraszam na priva (adres w sigu)
    założyłem już kilka takich programów i klienci są zadowoleni ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS