  • Data: 2005-03-09 05:04:58
    Temat: Re: konto dolarowe i wyplata gotowki w USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d0lf87$5uc$2@inews.gazeta.pl>, witek7205
    @gazeta.pl.spam.invalid says...

    > Jeszcze jedno mi przyszło do głowy.
    > mBank.
    > Zdaje się, że on ma stałe koszty wypłaty od transakcji, a nie okreslone
    > procentowo. 10 zł zdaje się, czy jakoś tak.

    Tylko, ze kolega nie chce przewalutowan. Przy okazji ... deklaracja
    gotowki jest od 10.000 dolarow.
    Ja chyba te $5000 wziolbym w czekach podroznych (bezpieczniejsze niz
    gotowka i chyba mozesz wypisac na osobe prywatna). Kwestia tego tylko
    czy przyjma w banku w Polsce dolary jako zaplate za czeki czy tez
    przyjmuja ekwiwalet w zlotowkach.

    AP