  • Data: 2005-03-09 13:41:09
    Temat: Re: konto dolarowe i wyplata gotowki w USA
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Próbowałeś wykonać taką operację? Czy też po prostu jakiś niedoinformowany
    > sprzedawca w USA stwierdził "wypukła=kredytowa i sie nie da", a Ty
    > odpuściłeś ?

    Próbowałem. Sprzedawca nie miał nic do gadania, bo był blaszany. Nie
    było opcji cash back. Po prostu nie potraktował tej karty jako
    debetowej, tylko jako kredytową. I tak jest wszędzie.
    Karta widziana jest jako kredytowa. Z podpisem.

    I druga kwestia - jesteś pewien, że z kartą BPH jest tak samo?

    Nie, bo jej nie mam.