  • 1. Data: 2006-12-07 17:44:39
    Temat: konto KK
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Czy istnieje Karta Kredytowa z której konta można dokonywać nie tylko
    płatności ale także przelewów przez internet?. Jaki bank oferuje taką kartę
    na najbardziej korzystnych warunkach?

    Pozdrowienia
    Waldek

  • 2. Data: 2006-12-07 17:49:44
    Temat: Re: konto KK
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Waldek napisał(a):
    > Czy istnieje Karta Kredytowa z której konta można dokonywać nie tylko
    > płatności ale także przelewów przez internet?. Jaki bank oferuje taką kartę
    > na najbardziej korzystnych warunkach?

    AFAIK Citi, aczkolwiek przelewy są ograniczone do czynszu, gazu, prądu,
    telefonu i tym podobnych opłat stałych.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-07 17:56:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Czy istnieje Karta Kredytowa z której konta można dokonywać nie tylko
    > płatności ale także przelewów przez internet?. Jaki bank oferuje taką kartę
    > na najbardziej korzystnych warunkach?

    Raiffeisen, ale to operacje gotówkowe (odsetki lecą od razu)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-12-07 18:07:56
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    "Waldek" wrote in message

    > Czy istnieje Karta Kredytowa z której konta można dokonywać nie tylko
    > płatności ale także przelewów przez internet?. Jaki bank oferuje taką
    kartę
    > na najbardziej korzystnych warunkach?

    pare dni temu a dokładnie 05.12.2006
    był taki temat " Jaka najlepsza karta kredytowa z przelewem"
    ja uzywam Money.pl (bzwbk) z tych do przelewów
    możesz przelewy wykonywać w dowolnej kwocie
    praktycznie wszędzie jednak kazdy za 3PLN

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com