  • 11. Data: 2005-03-22 18:39:45
    Temat: Re: konta firmowe
    Od: "Mariusz Kos" <m...@p...onet.pl>

    > oferta, ale wiele zalezy od tego jakie operacje bedziesz wykonywal.

    pozdrawiam chocby z powodu tego samego nazwiska
    co do Nordea - to chyba jest najlepsza oferta, tym niemniej w moim przypadku
    troche sie niesprawdza, ze względu na bardzo wiele przelewów dziennie w obie
    strony, które potem wielokrotnie musze wyszukiwac nawet np. po roku
    i soft na stronie temu niestety nie chce sprostać wiec musze korzystac z
    ekstremalnie drogiego ING, ale za to z innym systemem do obsług płatnosci -
    Multicash który takie mozliwości daje
    no i ING ma jedna zalete ma stała opłate za przelewy zagraniczne - teraz to
    58pln, dla kogoś kto przelewa powyżej 5000usd/raz to to się opłaca w stosunku
    nawet do niedrogiej Nordei

  • 12. Data: 2005-03-22 19:36:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "owp" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cześć.
    > Zrobiłem małe porównanie 4 banków, o których wspominaliście.

    > Jeśli coś pominąłem istotnego - zwróćcie mi uwagę.

    Dla mnie istotne bylo tez to, ze Inteligo:
    - ma bardzo dobry serwis SMSowy - duza wygoda
    - ma darmowe przelewy na wszystkie rachunki w PKO BP - wtym na ROR w PKO BP lub
    Inteligo z ktorego mozna wyplacac w bankomatch PKO BP za darmo
    - ma za friko karte umozliwiajaca placenie w internecie
    - ma darmowe platnosci poleceniem zaplaty
    - ma obsluge przez telefon 0-800 (darmowy)

    Ponadto ZUS ZA SIEBIE mozna placic z RORu, wiec ominalem te faktycznie zaporowe ceny
    w Inteligo.

    Jesli sie wezmie sume kosztow obslugi rachunku, to pomimo przelewow po 1,49zl/szt
    wcale nie wychodzi mi drogo.

    --
    Pozdrowienia