  • 51. Data: 2015-12-16 22:52:04
    Temat: Re: koniec kserowania
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Niestety to nie plotki. Ale jak widzę jesteś zdecydowanie zwolennikiem
    > hipotezy "uczciwy komornik" i "nieznajmośc prawa szkodzi". Trudno,
    > powodzenia w życiu.

    Nie wiem, czy się dobrze rozumiecie. Komornik działa na podstawi
    prawomocnych wyroków, nakazów zapłaty czy tytułów wykonawczych. Ktoś w
    sądzie teoretycznie powinien jednak na tym się pochylić.

  • 52. Data: 2015-12-16 23:03:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Niestety to nie plotki.

    Po prostu nie wiesz o czym piszesz, być może też ta znajoma ci kit wciska.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2015-12-17 05:18:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Nie wiem, czy się dobrze rozumiecie. Komornik działa na podstawi
    > prawomocnych wyroków, nakazów zapłaty czy tytułów wykonawczych. Ktoś w
    > sądzie teoretycznie powinien jednak na tym się pochylić.

    W EPU niekoniecznie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Use at own risk.

  • 54. Data: 2015-12-17 07:33:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 21:37:08 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > On 2015-12-16 07:58, Kris wrote:
    >Jak sie ma 2 latnie dziecko inaczej patrzy się na
    > możliwość merytorycznej rozmowy z osiłkami z chwilówek lub wycieranie
    > dupą lakieru na ławkach w sądzie.
    Znaczy sama Sobie winna. 2 letnie dziecko nic tu nie tłumaczy.
    No i z tym kserem dowodu wiecznie wyjeżdżasz a na podsawie ksera do licytacji
    komorniczej nie dochodzi. Jest coś takiego jak podpisana umowa, może i weksel.

  • 55. Data: 2015-12-17 09:30:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 14.12.15 o 00:55, Arek pisze:

    >Ot i cała prawda.
    >Zakładając przed laty konto w Usa, w Chemical Bank w Southampton LI,
    >pokazałem co było wymagane (Driver's License, Social Security,
    >rachunek), pracownik obejrzał i wszystko zwrócił, nic nie kserował.
    >Aż mnie zamurowało, ale później, na spokojnie wyciągnąłem identyczny
    >wniosek:
    >BANK WIERZY SWOJEMU PRACOWNIKOWI
    >Ale czy nam, prawdziwym Polakom, można wierzyć?

    No, nie mozna. Przypadki pracownikow, ktorzy zaciagali kredyty na
    klienta sie zdarzaly.
    Ksera im w tym chyba nie przeszkadzaly - tyle tylko, ze nie musieli
    zmyslac danych.
    Ale w USA na pewno tez sie takie pojedyncze przypadki zdarzaly.

    I tam mozna przegrac w Vegas a potem potrzebowac pilnie pieniedzy :-)

    J.

  • 56. Data: 2015-12-17 12:11:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2015 22:47:14 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Ukradli? Idę do dowolnego urzedu i
    > zglaszam. 1 sekunde później nie działa.

    I to jest najsłabszy punkt w logice tego systemu. Każdy może zgłosić. Bo
    przecież dowodem się nie wylegitymujesz.

  • 57. Data: 2015-12-17 16:34:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/17/2015 08:11 PM, jureq wrote:

    > I to jest najsłabszy punkt w logice tego systemu. Każdy może zgłosić. Bo
    > przecież dowodem się nie wylegitymujesz.

    Wydaje mi się, że w systemie jednak powinien być podpis, fotografia,
    jakieś dane typu PESEL, nazwisko panieńskie matki? Więc tak każdy wcale
    nie zgłosi.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 58. Data: 2015-12-17 17:29:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >Wydaje mi się, że w systemie jednak powinien być podpis, fotografia,
    >jakieś dane typu PESEL, nazwisko panieńskie matki? Więc tak każdy
    >wcale nie zgłosi.

    dane podstawowe moze ktos miec, chocby z ksera dowodu - no chyba, zeby
    je tak z dowodu usunac,
    pesela nie pamieta, bo to dluga liczba i zawsze z dowodu czytana,
    a fotografia ... ludzie sie zmieniaja, a kobiety jeszcze bardziej :-)

    Dowody ostatnio na 10 lat, wiec powiedzmy ze w miare aktualne zdjecie
    powinno byc.

    J.

  • 59. Data: 2015-12-17 19:05:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-16 22:52, Robert Tomasik wrote:
    > prawomocnych wyroków, nakazów zapłaty czy tytułów wykonawczych. Ktoś w
    > sądzie teoretycznie powinien jednak na tym się pochylić.

    O ile wiem sprawa pierwotnie wylądowała w esądzie. Sąd pochylił się tak
    że aż trzasnęło w krzyżu miedzy kliknięciami myszki. Ale tytuł
    wykonawczy wystawił. Że adres się nie zgadzał? A kogo to obchodzi.

  • 60. Data: 2015-12-17 19:12:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-17 07:33, Kris wrote:
    > Znaczy sama Sobie winna. 2 letnie dziecko nic tu nie tłumaczy.

    Tak jest. Kiedys leżałem w szpitalu jakieś 2 tygodnie. Raczej bez
    większych możliwości ruchu. Dowiedzialem się od wojskowego że to nie
    tłumaczy mojego niestawiennistwa gdzieśtam w terminie o którym zostałem
    powiadomiony z wyprzedzeniem. I słusznie. Lewatywa i do przodu, niech
    się chamy uczą przestrzegać prawa i decyzji urzedowych, kurna. Że niby
    dziecka nie ma z kim zostawić na rozwprawę? A oddać do domu dziecka! Że
    ksero dowodu jest niezbędne do podpisania umowy z bankiem? Niech bierze
    przykład z Jarosława i żyje bez konta!

    Dobre rady są za darmo i bardzo często warte swojej ceny.

    > ksera do licytacji komorniczej nie dochodzi. Jest coś takiego jak podpisana umowa,
    może i weksel.

    I wtedy dochodzi jak jest umowa lub weksel? Ojej, to OGROMNA różnica jak
    już Ci zablokuja konto.