    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kolejny rekord
    Date: Mon, 6 Dec 2021 15:45:43 +0100

    "Eneuel" sok6hp$1323$...@g...aioe.org

    > Misiu u wróżki słyszy:
    > - Widzę górską chatę, kominek...
    > - Miałaś wróżyć moją przyszłość...
    > - Wylegujesz się przed tym kominkiem...
    > - W górskiej chacie?
    > - Owszem, ale nie cały ty...
    > - Co ty, wiedźmo mamroczesz?
    > - Widzę, przed kominkiem wyleguje się twoja skóra...

    Odezwały się nożyce po uderzeniu w stół...
    https://youtu.be/-QX1mxbvJB0?t=531

    -=-

    Zbiesił się Mintus -- mysz na radiowym sznurku pracowała
    ociężale (choć toczpadowa mysz pracowała normalnie) i nie
    mogłem oglądać ww. filmu lepiej niż w 360p, choć wcześniej
    warunkowo ;) mogłem inny oglądać aż w 1080p...

    Dobra -- żartuję... Atomowy netbook nie ciągnął normalnie w 1080p...
    Ciągnął tak film z tej:
    https://youtu.be/tAFcWHe9yGU?t=430
    serii, czyli statyczny... (z tej serii, choć może niekoniecznie
    tego akurat filmu; pełza o niemrawość graficzną takiego filmu...)

    Normalne filmy netbook z atomowym napędem ciąga warunkowo (czyli
    po wyłączeniu: innych przeglądarkowych okienek/stron, monitorów
    systemu itp. spowalniaczy oraz bez merdania myszą -- mysz jest
    straszliwie CPUżerna!!!) 720p, choć Startujący WinZgroźny siódmego
    wcielenia nawet z 480p miał spore problemy pomimo wyłączenia tego,
    co mogłem z tła... 32W10 (niemal czysty) wręcz nie nadawał się do
    jakiejkolwiek kooperacji ze mną...

    Linuks jednak jest życzliwy -- po przebootowaniu było/jest OK...
    Może sprawdzę, czy pełza pod nim pijany Winem ;) TaxMachine... ;)

    Nadal nie sprawdziłem, co by było, gdybym zainstalował na netbooku TinyCore.

    -=-

    Przydatność Kiciusia jest trudna do przeceniania, choć kosztował niezbyt ;) wiele...
    Po latach wytrwałej pracy pod WinZgoźnymi -- W7S i 32W10, podczepiony pod duży
    monitor, uprzyjemnia mi śniadania, projektując ;) jutubowe pornole pod 64Mintem...
    Przed Mintem próbowałem różnych Linuksów, w tym zachwalanego Puppy, który naprawdę
    jest do pupy, albowiem bez mego obciążenia potrafi brać ~16% CPU a najcieniej, jak
    zdołałem -- przykładowo wywaliłem jakieś przeźro_czystości, brał chyba ~7% CPU
    pomimo braku mojego ob_ciążenia... Na domiar złego -- szczekał na mnie!!! Jak pies!
    [kak sabaq? domagał się lepszych kości? -- skąd mu je dam?! jakie są w tym netbooku,
    takie muszą wystarczyć... dość, że dokupiłem mu 2GiB oRAMkowania DDR2... ten netbook
    qpiłem chyba jesienią 2010 roku]

    -=-

    BTW odgórnego [co najmniej podwójnie odgórnego -- z górskiej chaty i z góry
    postu] misia... Misiowa skóra wylegiwała się przed kominkiem, mięso zaś
    misiowe stało się budulcem ludzkiego ciała, czyli reinkarnacja jest faktem...

    --