  • 1. Data: 2013-05-16 17:19:06
    Temat: kolejna VC paypass. Walczmy z tym
    Od: zgred <z...@e...com>

    ...szanowanie.
    Właśnie dostałem wznowioną VC z BZWBK i oczywiście jest Paypass. Nie da
    się tego "logicznie" wyłączyć, więc zamieszczam fotkę gdzie należy
    zrobić dziurkę. Ciekawe, bo w tym przypadku antena składa się z jednej
    nitki.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3136dcdda2bbae5d
    .html

    Namawiam wszystkich klientów BZWBK do naciskania na bank, aby
    wprowadzili możliwość blokowania/limitowania, czy innego konfigurowania
    funkcji PP.
    No - chyba, że wezmą na siebie całą odpowiedzialność za wszystkie PP bez
    PIN. Na razie jeszcze nie sięgnąłem do regulaminu nt. PP.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-05-16 22:21:09
    Temat: Re: kolejna VC paypass. Walczmy z tym
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Dnia 16.05.2013 zgred <z...@e...com> napisał/a:

    > Właśnie dostałem wznowioną VC z BZWBK i oczywiście jest Paypass. Nie da
    > się tego "logicznie" wyłączyć, więc zamieszczam fotkę gdzie należy
    > zrobić dziurkę.

    A po co kaleczyć tak kartę? Można troszkę subtelniej naciąć kartę
    przecinając antenkę. Nacięcie jest prawie niewidoczne, a spełnia swoją
    funkcję. Testować skuteczność nacięcia można dowolnym tabletem, bądź
    smartfonem z NFC i zainstalowanym bezpłatnym programem NFC TagInfo ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 3. Data: 2013-05-17 02:24:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-05-16 17:19, zgred pisze:
> [...]
    > się tego "logicznie" wyłączyć, więc zamieszczam fotkę gdzie należy
    > zrobić dziurkę. Ciekawe, bo w tym przypadku antena składa się z jednej

    w mbanku sk*syny blokuja karty z wywierconym mechanicznie paypassem.
    pisalem o tym kiedys i teraz potwierdzam poniewaz druga karte zalatwilem
    w ten sposob i zablokowali po kilku dniach.
    jakis urzad powinien sie tym w koncu zajac (uokik?)

  • 4. Data: 2013-05-17 10:31:36
    Od: jj <p...@w...pl>

    > w mbanku sk*syny blokuja karty z wywierconym mechanicznie paypassem.
    > pisalem o tym kiedys i teraz potwierdzam poniewaz druga karte zalatwilem
    > w ten sposob i zablokowali po kilku dniach.

    A skad niby mBank wie, ze wywiercilem dziurke w karcie i przecialem antene? Uzywam
    przewierconej karty mbankowej juz trzy miesiace i dzila normalnie.

  • 5. Data: 2013-05-17 10:43:22
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-05-17 10:31, jj pisze:

    > A skad niby mBank wie, ze wywiercilem dziurke w karcie i przecialem antene?

    niech pomysle... z raportu terminala?

  • 6. Data: 2013-05-17 10:58:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 17 maja 2013 10:43:22 UTC+2 użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > niech pomysle... z raportu terminala?
    karta wie ze ma uszkodzona antene? nawet takie rozwiazania tam zamiescili?
    Nie wierze.
    Bo przeciez fakt, ze place 'klasycznie' nie oznacza ze zostala uszkodzona platnosc
    paypass.

  • 7. Data: 2013-05-17 12:39:10
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > w mbanku sk*syny blokuja karty z wywierconym mechanicznie paypassem.
    > pisalem o tym kiedys i teraz potwierdzam poniewaz druga karte zalatwilem
    > w ten sposob i zablokowali po kilku dniach.

    Bzdura.
    Mam unieszkodliwione nożykiem anteny NFC w kartach Multibanku i mBanku,
    nie ma żadnych problemów od 2 miesięcy. Zbliżeniowo nie działają,
    normalnie działają.

  • 8. Data: 2013-05-18 11:21:21
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-05-17 02:24, h.w.d.p. pisze:

> [...]
    > w ten sposob i zablokowali po kilku dniach.
    > jakis urzad powinien sie tym w koncu zajac (uokik?)

    Wierć dalej i daj znać ile nowych kart muszą wydać i wysłać żeby im
    się znudziło to blokowanie :)

  • 9. Data: 2013-05-22 22:47:02
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-05-18 11:21, MarcinF pisze:

    > Wierć dalej i daj znać ile nowych kart muszą wydać i wysłać żeby im
    > się znudziło to blokowanie :)

    w sumie jest to jakis pomysl. pozamawiam hurtowo, jesli sie da.