  • Data: 2004-01-13 16:19:18
    Temat: Re: klej na kopertach - ranking :)
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jan 2004 14:35:51 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Witajcie,
    >Nominuję smak kleju z kopert VW Bank direct jako najgorszy spotkany przeze
    >mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    >A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)

    A ja zauwazylem cos innego: koperty z ktoregos banku (chyba PKO ale nie jestem
    pewien), rozrywane wlasnie na kleju (rozklejane a nie przecinane) swieca na
    niebiesko! Dokladnie to sprawia takie wrazenie, jakby ten rozrywany klej sie
    blyskal. Zauwazyl moze to ktos?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------