    From: Jan Miś <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kasa mieszkaniowa BPH
    Date: Wed, 12 Mar 2003 17:01:06 +0100

    12 Mar 2003 09:33:22 +0100, a...@p...pl napisal:

    >Witam
    >Czy ktoś z Was zauważył jakieś kruczki w tej umowie
    >(biorę kredyt w maju na 4% w pln) bo chciał bym wiedzieć o wszelki
    >niedogodnościach wynikających z tego rodzaju kredytu
    >pozdr.

    4% to chyba za duzo, wg regulaminu oprocentowanie wynosi od 0,425 do
    0,5 stopy redyskontowej NBP czyli obecnie od 2,86% do 3,37% (swoja
    droga ciekawe od czego to zalezy).
    Pewna niedogodnoscia jest krotki czas splaty, o innych (np.
    zabezpieczeniach) nic nie wiem, czeka mnie to w przyszlym roku

    pozdrawiam

    Jan Miś
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec