  • 21. Data: 2004-06-04 08:17:21
    Temat: Re: karty przedp??acone ING - czym si?? ró??ni???
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    [...]

    > a to oznacza nowy login, haslo, klucz ??? ciekawe dlaczego nie mozna pod
    > istniejacy rachunek podlaczyc - juz mi sie przestala podobac :-)
    dostajesz nowy _rachunek_ tylko.
    I mówisz że chcesz aby ta karta była widoczna dla uzytkownika bogla5906 :-)
    I tyle.
    Logując sie do systemu INGBankOnline widzisz
    Konto Taryfa0 i konto karty przedpłaconej.

    > Pytalem w ING o nową KK MC wydawana bez rachunku czy ja mozna widziec w swoim
    > ingonline - NIE MOZNA
    ??? Interesujące. Choć swojego r-ku KM też nie można :-(
    KJ

  • 22. Data: 2004-06-04 08:35:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > bogla5906 :-) I tyle.
    > Logując sie do systemu INGBankOnline widzisz
    > Konto Taryfa0 i konto karty przedpłaconej.

    jesli tak to osobny rachunek mi nie przeszkadza, wazne ze mozna ją podlaczyc do
    mojego ingonline. Oto wlasnie chodzilo
    a skad znasz mojego uzytkownika - prawie zgadles :-)
    *** blad ***

  • 23. Data: 2004-06-04 14:06:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    [ciach]

    > Nie. dostajesz nowy numer konta (musisz przy odbieraniu karty od razu
    > powiedzieć, ze chcesz widoczności w INGBankOnLine) na który możesz wpłacać.

    A czy można mieć w ING _wyłącznie_ kartę/karty przedpłacone Maestro i
    widzieć je przez INGBankOnLine? AFAIK kiedyś tak się nie dało. A jak
    jest teraz?

    [ciach]

    Przemek

  • 24. Data: 2004-06-04 14:18:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Przemysław Kowalik wrote:
    > A czy można mieć w ING _wyłącznie_ kartę/karty przedpłacone Maestro i
    > widzieć je przez INGBankOnLine? AFAIK kiedyś tak się nie dało. A jak
    > jest teraz?

    sam jestem ciekaw co Kamil na to powie - kiedyś sam o to pytałem w kontekście
    niemożności otwierania konta "Taryfa 0"
    Gdyby pozwalali mieć IngOnline do karty przedplaconej to oznaczaloby, że nadal
    otwierają "taryfę 0" a Glenn twierdziła że to jest już niemożliwe

    To by byłonawet lepsze niz taryfa 0 poniewaz karta przedplacona w bankomacie ING
    jest bez prowizji a karta VE/M wystawiona do takiego konta to 0,50 prowizji za
    każdą wypłątę :-)
    *** blad ***

  • 25. Data: 2004-06-04 14:31:12
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    blad napisał(a):

> [...]
    > jest bez prowizji a karta VE/M wystawiona do takiego konta to 0,50 prowizji za

    Niestety nie da się tak. Można spróbować otworzyć konto i zaraz zamknąć.
    Podobno jest spora szansa na to że dostęp do INGOnline będzie nadal ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 26. Data: 2004-06-04 14:34:36
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    > sam jestem ciekaw co Kamil na to powie - kiedyś sam o to pytałem w kontekście
    > niemożności otwierania konta "Taryfa 0"
    Nie mam pojęcia. A konto w iNG i tak "muszę" mieć więc będzie to taryfa
    0. Do końca.

    > Gdyby pozwalali mieć IngOnline do karty przedplaconej to oznaczaloby, że nadal
    > otwierają "taryfę 0" a Glenn twierdziła że to jest już niemożliwe
    Dlaczego ? "Taryfa 0" to "taryfa 0" a rachunek karty to rachunek karty.

    > To by byłonawet lepsze niz taryfa 0 poniewaz karta przedplacona w bankomacie ING
    > jest bez prowizji a karta VE/M wystawiona do takiego konta to 0,50 prowizji za
    mi w ING klarowali, ze do Taryfy 0 nie dają kart. Hm.

    KJ

  • 27. Data: 2004-06-04 14:52:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dlaczego ? "Taryfa 0" to "taryfa 0" a rachunek karty to rachunek
    > karty.

    rachunek karty to podobno "taryfa 0"
    ale idealne wyjscie przed chwilą podał Marcin Lubojański - otwierasz inny
    rachunek, dostajesz login do INGonline, kupujesz karte przedplaconą obslugiwana
    w INGonline, zamykasz pierwszy rachunek jak zbędny

    > mi w ING klarowali, ze do Taryfy 0 nie dają kart. Hm.

    jak nie jak tak - mam do taryfy 0 i VE i M.
    Prowizja za wyplate z bankomatu świadczy o tym, że karty dają :-)
    *** blad ***

  • 28. Data: 2004-06-04 14:56:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    obslugiwana
    > w INGonline, zamykasz pierwszy rachunek jak zbędny

    Zgodnie z cala sztuka, dostep do INGOnLine w momencie zamkniecia rachnku do
    ktorego jest uruchomiony INGOnLine (a wiec do rachunku podstawowego)
    powinien byc zablokowany.

    --
    JaKi