  • Data: 2003-02-06 23:56:58
    Temat: Re: karty kredytowe dzialajace jak debetowe
    Od: Mok <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Feb 2003 22:46:56 +0100, "ciekawski" <c...@c...ciekawski>
    wrote:

    >wazna uwaga, jako, ze miedzy innymi to mnie intresuje :-)
    >"ciekawski"

    Problem wystąpił (podobno) pod koniec grudnia (u mnie na początku stycznia,
    wcześniej nie było okazji). Sklepy/serwisy, które do tej pory akceptowały
    kartę Inteligo, przestały to robić. Wg Inteligo winny jest Euronet (jakieś
    ichniejsze modernizacje systemu). Ostatnia wersja jaką mi podano na infolinii
    - problem ma być rozwiązany 14 lutego. Wcześniej przez jakieś pół roku nie
    miałem problemów z zakupami w sieci (nie w Polsce, tu nigdy nie próbowałem).

    -Mok