  • Data: 2003-02-06 23:09:06
    Temat: Re: karty kredytowe dzialajace jak debetowe
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przejrzalem oferty tychze bankow, lecz w wiekszosci wypadkow jest pewien
    > problem,
    > dotyczacy tego, ze aby otzrymac wspomniane karty, trzeba miec w danym banku
    > przez 3 miesiace
    > rachunek z regularnymi wplywami okreslonej kwoty.

    niestety
    po prostu jak ktos sie mocno postara to mozna bankowi
    zrobic troche kuku taka karta ;-) wiec cos tam marudza
    o tych wplywach

    ale jezeli przy zakladaniu rachunku przedstawisz historie
    rachunku z Twojego banku z ostatnich 6 miesiecy to wydadza
    Ci taka karte od reki.

    > A tyle czekac nie zamierzam. Jak juz napisalem, interesuja mnie zwlaszcza
    > transakcje w internecie,
    > a wiec moje zainteresowanie wzbudzila "netkarta" z Multi Banku - karta
    > stworzona specjalnie do platnosci przez internet.
    > Wydawana jest od reki.
    > Mam nadzieje, ze jest ona akceptowana rowniez przez wszystkie amerykanskie
    > sklepy i serwisy internetowe.

    niestety bywaja problemy zarowno z karta inteligo
    jak i ze wszystkimi innymi e-kartami w tym z mBanku i MultiBanku

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl