  • 1. Data: 2002-02-09 00:24:48
    Temat: karta z odroczona platnoscia
    Od: "chriso" <c...@n...poland.com>

    czy mozecie polecic bank oferujacy karte z odroczona platnoscia? nie chodzi
    mi o suche zestawienie oplat itp (chociaz ich wysokosc rowniez jest istotna)
    , ale bardziej o realne doswiadczenia uzytkownikow. Karte chce uzywac przede
    wszystkim przy zakupach za granica, abym nie musial kupowac waluty a pozniej
    martwic sie co zrobic z bilonem

  • 2. Data: 2002-02-09 01:22:00
    Temat: Re: karta z odroczona platnoscia
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > czy mozecie polecic bank oferujacy karte z odroczona platnoscia?

    www.LGnet.com.pl

    MichalL

  • 3. Data: 2002-02-09 01:36:28
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Pomylka:

    prawidlowy i dokladny adres to:

    http://www.lgpetro.com.pl/karty_bankowe/karta_euroca
    rd.html

    MichalL

  • 4. Data: 2002-02-09 07:22:58
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkim przy zakupach za granica, abym nie musial kupowac waluty a pozniej

    inteligo ma zamiar wprowadzic VC charge

  • 5. Data: 2002-02-09 08:25:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    przede
    > wszystkim przy zakupach za granica, abym nie musial kupowac waluty a

    Do takiej karty potrzeba mieć konto w danym banku, więc nie lepiej wziąść
    sobie kredytówkę ?
    Ja używałem karty charge Pekao, teraz bedę uzywał Pekao Shell z zerową
    prowizją od bezgotówkowych zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jeśli chodzi
    o doświadczenia za granicą, to z tego co tutaj się pisze najlepiej mieć
    właśnie jakiegoś MC.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-02-09 15:33:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 09, 2002 at 08:22:58AM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > inteligo ma zamiar wprowadzic VC charge

    Inteligo nic takiego nigdzie nie napisalo.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-02-09 15:46:18
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > przede
    > pozniej

    proponuje DC, mimo prowizji za transakcje zagraniczne jest tansza od MC
    (kozystne kursy walut)

  • 8. Data: 2002-02-09 17:31:43
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    mi wciaz dobrze sie uklada wspolpraca z CitiBankiem.
    Za granice to bardzo dobra karta, bo bank rozpoznawalny gdziekolwiek sie
    nie ruszysz... a i w razie problemow jest realna szansa na np. szybko nowa
    karte.
    podobizna pyska na karcie to tez nie tylko nic nie znaczacy gadzet.
    niestety niedawno ktos pisal i o nieprzyjemnych przygodach z ta karta za
    granica :-(, ale mam nadzieje, ze to byl jednostkowy przypadek, jakie
    wszedzie sie zdazaja.

    pozdrawiam

    romek

  • 9. Data: 2002-02-10 11:11:33
    Od: "rUrUs" <r...@o...pl>

> [...]
    istotna)
    : , ale bardziej o realne doswiadczenia uzytkownikow.

    Ja mam karte VC w LukasBank i wszystko bez zarzutu - wysmienicie dziala za
    granica - jednak to VC
    pzdr

  • 10. Data: 2002-02-10 11:25:43
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    przede
    > wszystkim przy zakupach za granica, abym nie musial kupowac waluty a

    Nie znam takiego kraju, zebys objechal na wycieczke czy w interesach i bez
    gotowki wszystko zalatwil, nie ma co czarowac :)
    pojdziesz na kawe i co, zaplacisz te kilka miejscowych zl karta ?

    Chyba , ze chodzi o przejazd przez dany kraj i oplate za paliwo na stacji...

    Serdecznie odradzam dla krajow EURo produkty kartowe BPH - po przeliczeniu
    Visy na dolara i EUR kurs z 30 I byl 3,75 (3,84 gotowka) a w tym samym dniu
    kolega na Pekao SA Maestro płacił 3,54 ( 3.64 gotowka).

    Wojtek