  • 11. Data: 2005-04-12 16:38:23
    Temat: Re: karta visa lub masterCard dla studenta - prosze o rade??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mIcHaL <n...@U...interia.pl> wrote:
    > nie twierdze ze nie ma Pan racji, moze trafilem na wyjatkowo niemila
    > Pania (a o to nie trudno w naszych bankach) ale bylem dzisiaj w BZ
    > WBK i odprawili mnie z kwitkiem mowiac ze nie ma mozliwosci abym
    > dostal taka karte bez zatrudnienia:(

    Bo pewnie pytales o karte kredytowa. A placic w internecie mozna tez
    karta debetowa.
    Ogolnie - poczytaj sobie na www.kartyonline.pl lub www.karty.pl o
    kartach i juz na przyszlosc bedziesz wszystko wiedzial.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-04-12 16:39:04
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    > Tutaj nie ma nic dziwnego. Dziala i tyle.
    >
    > Bartol

    jezeli tak to jeszcze raz b.dziekuje za info i bede probowal :)

    Michal

  • 13. Data: 2005-04-12 16:39:34
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    mIcHaL <n...@U...interia.pl> napisał(a):
> [...]
    odprawili
    > mnie z kwitkiem mowiac ze nie ma mozliwosci abym dostal taka karte bez

    Może panienka w banku myślała o kredytowej VC, może się nie zna (co jest
    wielce prawdopodobne w przypadku obsługi w BZ WBK).

    Aha, jeśli chodzi o tą debetówkę co mam to zdaje się trzeba mieć u nich
    konto przez 3 miesiące żeby wyrobić kartę. Zatrudnienie lub stałe wpływy na
    konto na pewno niepotrzebne!!

    Tak BTW, rada dla ciebie i innych, zawsze zasięgaj rady w kilku oddziałach -
    może to nieprawdopodobne, ale zawsze w każdym twierdzą co innego ;-)

    Pozdro,
    Damian

  • 14. Data: 2005-04-12 16:44:28
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    mIcHaL napisał(a):

> [...]
    > mnie z kwitkiem mowiac ze nie ma mozliwosci abym dostal taka karte bez

    Jest też inna możliwość - za 40 PLN debetowa Visa Classic w Pekao SA,
    tyle że trzeba niestety złożyć depozyt 500 PLN. Zobacz:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/000159-181163-41637

    Trzeba jeszcze co prawda wpłacić na początek 150 PLN, ale jak tylko
    zaksięgują to można od razu pobrać z bankomatu (pobrać 110 PLN bo opłata
    za kartę to jest pierwsza transakcja :-)).

    Przemek

  • 15. Data: 2005-04-12 16:44:29
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    [...]
> [...]
    > Ogolnie - poczytaj sobie na www.kartyonline.pl lub www.karty.pl o
    > kartach i juz na przyszlosc bedziesz wszystko wiedzial.

    szczerze mowiac juz nie pamietam jak pytalem :( w kazdym badz razie dziekuje
    za adresy i informacje na pewno skorzystam.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 16. Data: 2005-04-12 16:45:37
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

> [...]
    oddziałach -
    > może to nieprawdopodobne, ale zawsze w każdym twierdzą co innego ;-)

    dzieki za wszystkie informacje teraz wiem juz o co dokladnie pytac i w jaki
    sposob :)

    pozdrawiam
    Michal

  • 17. Data: 2005-04-12 16:48:32
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    > Jest też inna możliwość - za 40 PLN debetowa Visa Classic w Pekao SA,
    > tyle że trzeba niestety złożyć depozyt 500 PLN. Zobacz:
> [...]

    Ode mnie kiedyś chcieli 1000zł depozytu na kartę dolarową. Naiwni, ciekawe
    ile osób na takie coś pójdzie. Co ciekawe (a raczej żenujące) te 1000zł
    miało być przez 6 miesięcy na NIEOPROCENTOWANEJ lokacie ;-)

    > Trzeba jeszcze co prawda wpłacić na początek 150 PLN, ale jak tylko
    > zaksięgują to można od razu pobrać z bankomatu (pobrać 110 PLN bo opłata
    > za kartę to jest pierwsza transakcja :-)).

    Taaa, pobrać z bankomatu z prowizją 5zł ;-)

    Pozdro,
    Damian

  • 18. Data: 2005-04-12 16:50:13
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

> [...]
    > zaksięgują to można od razu pobrać z bankomatu (pobrać 110 PLN bo opłata
    > za kartę to jest pierwsza transakcja :-)).

    no w sumie niezly numer, jednak wolabym miec konto w innym banku niz PKO S.A
    . chociaz jak nic nie wypali w innych to czemu nie.

    dzieki i pozdrawiam
    Michal

  • 19. Data: 2005-04-12 20:54:51
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Mam konto w mBanku, ale niestety tam sie nie lapie, musze posiadac
    >miesieczne dochody i z tego co wyczytalem to prawie wszedzie tak jest.

    mBank zdaje się oferuje karty kredytowe (VE) dla studentow, i raczej
    nie ma problemu z dostaniem z podstawowym limitem (500 zl). Na wiecej
    trzeba zasluzyc odpowiednimi wplywami na konto.

    Multibank rowniez oferuje kredytowke dla studentow (Visa classic) i to
    z lepszymi limitami.

    Pzdr.
    Lack

  • 20. Data: 2005-04-13 10:34:03
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Damian Kuczera napisał(a):

> [...]
    > ile osób na takie coś pójdzie. Co ciekawe (a raczej żenujące) te 1000zł
    > miało być przez 6 miesięcy na NIEOPROCENTOWANEJ lokacie ;-)

    Jak ja zakładałem złotówkową, to depozyt miałem 500 ale na rok - czyli
    na jedno wychodzi: 6000 miesiącozłotych ;-).

    > Taaa, pobrać z bankomatu z prowizją 5zł ;-)

    W bankomatach/placówkach Pekao SA jest bez prowizji:
    <cytat>
    wypłaty gotówkowe dokonane poza krajowymi jednostkami Banku Pekao SA: 4%
    wypłacanej kwoty, nie mniej niż 4,50 zł (karta walutowa - równowartość
    min. 1 USD)
    <cytat>
    nie widzę żadnego info o prowizji 5 PLN.

    Przemek