  • 1. Data: 2012-05-09 01:58:16
    Temat: cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Poniewaz ostatnio robie czesto zakupy w UK i irytuje mnie
    przewalutowanie przy placeniu karta. Doroslem chyba do karty prepaid w
    funtach. Dodatkowo bede mogl nia placic podczas wizyt w UK, tez bez
    przewalutowania.
    Zastanawiam sie nad karta z cinkciarz.pl
    Jak rozumiem, minusem takiego rozwiazania jest to, ze niewykorzystane
    srodki leza nieoprocentowane...
    Martwi mnie natomiast to, ze na opineo ten cinkciarz.pl ma fatalne
    opinie.
    Ja na razie widze tylko, ze maja malo przejrzysta oferte.
    Czytam info na stronie i brak wyraznej informacji co ile kosztuje.
    Na razie kilka pytan:
    wydanie karty kosztuje, z tego, co pisza - 15zl.
    Ale ile ona jest wazna? I czy rzeczywiscie mozna nia placic w necie i
    korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?
    I druga sprawa - jaka jest oplata za przelewy krajowe? W szczegolnosci
    walutowe do ING?
    TIA
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-05-09 15:14:02
    Temat: Re: cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-05-09 01:58, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?
    > I druga sprawa - jaka jest oplata za przelewy krajowe? W szczegolnosci

    TO jest zapewne brandowana karta z BZ WBK.
    Różni się od nie brandowanej tym, że chyba cinkciarz.pl pozwala kupować
    po swoich najlepszych kursach. To warte jest ustalenia.
    Natomiast co do korzystania - w necie bez problemu, wypłata z bankomatu
    za granicą o ile pamietam to 2 funty.
    NO i małe limity transakcyjne - do drobnych zakupów styknie.

  • 3. Data: 2012-05-12 13:35:15
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On May 9, 1:58 am, T...@s...in.the.world wrote:
    > Ale ile ona jest wazna? I czy rzeczywiscie mozna nia placic w necie i
    > korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?

    Weź sobie normalnego debetowego MasterCarda w GBP do konta w BZWBK
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistyc
    h/walutowych/funt-gbp/karta-mastercard-w-funtach-bry
    tyjskich.html

    Zapłacisz 5 funtów rocznie za kartę, dzienny limit wypłat z bankomatów
    2000 GBP a transakcje bez limitu i wypłata z każdego bankomatu za
    funta.

    A ta prepaid ma limit pojedyńczej transakcji 130 GBP (zarówno z
    bankomatu jak i zakupy), wypłata z bankomatu kosztuje aż 2 funty, więc
    ten MasterCard do konta się dużo bardziej opłaca - chyba że do użycia
    bardzo sporadycznego i na małe kwoty.

    Aha - z tego prepaida jak coś na niego wpłacisz to już nie wypłacisz
    inaczej niż kartą. A z konta GBP w BZWBK możesz zrobić przelew do
    Anglii za 9.50 PLN, albo wymienić na złotówki na Walutomat.pl

  • 4. Data: 2012-05-12 18:19:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 May 2012 01:58:16 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> [...]
    > korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?
    > I druga sprawa - jaka jest oplata za przelewy krajowe? W szczegolnosci

    Nie lepiej może pomyśleć na jakąś kartą z Polbanku? VISA Gold albo MC T-
    mobile w tej kolejności jeżeli chodzi o przeliczniki.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-05-15 04:34:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <e...@l...go
    oglegroups.com>,
    Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > Weź sobie normalnego debetowego MasterCarda w GBP do konta w BZWBK
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistyc
    h/walutowych/funt-gbp/kart
    > a-mastercard-w-funtach-brytyjskich.html

    No, ale w tym celu musze zakladac kolejny rachunek :-(
    Chyba ze te chodzi ci o prepaid.

> [...]
    > bankomatu jak i zakupy), wypłata z bankomatu kosztuje aż 2 funty, więc
    > ten MasterCard do konta się dużo bardziej opłaca - chyba że do użycia

    Ale mi wlasnie chodzi o uzycie sporadyczne male kwoty.
    Ale tak do 200-300 funtow by sie przydalo.

    --
    TA

  • 6. Data: 2012-05-21 03:09:08
    Temat: karta prepaid w funtach
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy naprawde poza 'cinkciarzem' nie ma czego lepszego?
    Chodzi mi o karte prepaid bo nie chce utrzymywac konta ktora robilbym od
    czasu do czasu zakupy na ebayu.uk i w amazonie.uk. Z limitem do 300-500
    funtow (tak na wszelk wypadek - z reguly robie zakupy na 20-30 funtow).
    I zeby wyplaty z bankomatow w UK nie byly za drogie...
    --
    TA

  • 7. Data: 2012-05-21 20:11:44
    Temat: Re: karta prepaid w funtach
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 03:09:08 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > Witam,
    > Czy naprawde poza 'cinkciarzem' nie ma czego lepszego?

    Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez
    oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to
    juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu
    znacznie wygodniejsze od pre-paida.

  • 8. Data: 2012-05-22 10:50:21
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    poszukaj na alldrogo aukcji:
    Karta walutowa GBP z doładowaniem Premium - BZ WBK

  • 9. Data: 2012-05-23 22:55:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@n...home.net.pl>, "JerzyR" <j...@d...pl>
    wrote:

    > poszukaj na alldrogo aukcji:
    > Karta walutowa GBP z doładowaniem Premium - BZ WBK

    Hm, ale dlaczego na allegro, nie w banku?
    I jak ja mozna doladowywac? Po jakim kursie? 'Cinkciarz' daje kurs
    kantorowy...

    --
    TA

  • 10. Data: 2012-05-23 23:02:30
    Od: gral <n...@e...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Hm, ale dlaczego na allegro, nie w banku?
    > I jak ja mozna doladowywac? Po jakim kursie? 'Cinkciarz' daje kurs
    > kantorowy...

    to bank sprzedaje na allegro :)
    a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies,
    gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie
    (pewnie w Cinkciarzu tez)