  • 11. Data: 2004-03-25 11:17:49
    Temat: Re: karta platnicza/debetowa/kredytowa ???
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bez zakłądania konta - Motokarta BP Citibanku - w tej chwili 30 zł
    > kosztuje.

    "Zapomniałeś" o dodatkowych 78 PLN rocznie za ubezpieczenie. Razem 108 PLN.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-03-25 11:23:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale konto i tak do niego zakladaja i to o tyle dobre,
    > ze bez zadnych oplat "Taryfa 0" - masz przynajmniej
    > podglad w internecie ile forsy jest na kjarcie i na co poszlo

    Taryfy 0 to już daaawno nie ma. A do samego pre-paida to już podglądu przez
    net nie udostepniają.

    > a jako wypukłą proponuję KK MC z BZ-WBK ze zdjęciem
    > - też ma szybki i wygodny podgląd internetowy (żeby spłacić w terminie)

    Może lepiej MC debetowy z BZWBK. Jest podpięty do konta w EUR więc odpadają
    przewalutowania, a wypukłość prawie gwarantuje "działanie". No i z bankomatu
    można wybrać bez strachu o odsetki ;-)

  • 13. Data: 2004-03-25 11:57:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    odpadają
    > przewalutowania, a wypukłość prawie gwarantuje "działanie". No i z

    10EUR rocznie
    2,5EUR od wyplaty w zagranicznym bankomacie.
    Faktycznie nie ma sie o co bac, same oszczednosci...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-03-25 12:02:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 10EUR rocznie
    > 2,5EUR od wyplaty w zagranicznym bankomacie.
    > Faktycznie nie ma sie o co bac, same oszczednosci...;-)

    A potrafisz czytac ze zrozumieniem ;-)))) ? Przy kredytówce masz
    prowizję+odsetki. Poza tym KK w BZWBK kosztuje 58 PLN rocznie, a to "nieco"
    więcej niż 10 EUR. Do tego dochodzi koszt każdorazowego przewalutowania
    transakcji z EUR na PLN.

  • 15. Data: 2004-03-25 12:02:33
    Od: "JCH" <j...@p...gazeta.pl>

> [...]
    odpadają
    > przewalutowania, a wypukłość prawie gwarantuje "działanie". No i z

    Niestety niezbędne jest posiadanie konta w Euro - fakt, nic ono nie kosztuje
    ale pytający nie chciał konta. I zdaje się, że BZWBK wymaga aby konto to
    istniało już jakiś czas (Kartę może otrzymać każdy, kto ukończył 18 lat i:
    posiada Konto24 Euro w BZ WBK przez okres min 3 miesięcy, lub
    otworzy Konto24 Euro, posiadając konto osobiste złotowe od min. 6 miesięcy,
    lub
    otworzy Konto24 Euro dokumentując 6-miesięczną poprawną współpracę z innym
    bankiem. )
    Karta ta kosztuje - opłata roczna 10 EUR

    Jaca

  • 16. Data: 2004-03-25 12:04:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Karta ta kosztuje - opłata roczna 10 EUR

    A kredytówki to BZWBK za darmo daje? I np. papieru od pracodawcy przynosić
    nie trzeba ;-))) ?

  • 17. Data: 2004-03-25 12:16:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > Taryfy 0 to już daaawno nie ma. A do samego pre-paida to już podglądu
    > przez net nie udostepniają.

    zapamiętałem sobie wiadomość skorz-a z 2004-03-03
    http://tinyurl.com/2a7gr
    wynika z niej co innego :-)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2004-03-25 12:34:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > zapamiętałem sobie wiadomość skorz-a z 2004-03-03
    > http://tinyurl.com/2a7gr
    > wynika z niej co innego :-)

    To nie działa - próbowałam. Efekt- nie mam podglądu przez net do pre-paida
    ;-)

  • 19. Data: 2004-03-25 12:53:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > A potrafisz czytac ze zrozumieniem ;-)))) ?

    Glenn w swoim stylu...Jak milo.

    Ja potrafie a ty nie bo udajesz ze nie wiesz, ze od poczatku pisze ze lepiej
    miec dwie karty, bo jedna karte ktora jednoczesnie bylaby dobra do platnosci
    w Niemczech i do bankomatow trudno znalezc.

    > Przy kredytówce masz
    > prowizję+odsetki.

    Nie masz zadnej prowizji i odsetek przy platnosciach karta.

    > Poza tym KK w BZWBK kosztuje 58 PLN rocznie, a to "nieco"
    > więcej niż 10 EUR.

    1. Po co ten cudzyslow? O cale 10PLN drozsza na rok. Wielka mi roznica...
    2. Ja nie proponowalem KK BZWBK. Potrafisz czytac ze zrozumieniem ;-)?

    > Do tego dochodzi koszt każdorazowego przewalutowania
    > transakcji z EUR na PLN.

    A dla karty do konta w EUR koszt jednorazowego przewalutowania naszej
    rodzimej waluty na EUR przy ich nabywaniu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2004-03-25 12:59:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Glenn w swoim stylu...Jak milo.

    Nie ;-) ?

> [...]
    platnosci
    > w Niemczech i do bankomatow trudno znalezc.

    IMHO ta MC z BZWBK nadaje się do tego i do tamtego ;-)

    > Nie masz zadnej prowizji i odsetek przy platnosciach karta.

    Ale masz przy bankomatach.

    > 1. Po co ten cudzyslow? O cale 10PLN drozsza na rok. Wielka mi roznica...

    Te 10 PLN to spory % ceny karty.

    > 2. Ja nie proponowalem KK BZWBK. Potrafisz czytac ze zrozumieniem ;-)?

    Ale ją poparłeś.

    > A dla karty do konta w EUR koszt jednorazowego przewalutowania naszej
    > rodzimej waluty na EUR przy ich nabywaniu.

    Owszem, ale masz wpływ na datę zakupu waluty.