  • Data: 2006-08-17 09:13:02
    Temat: Re: karta kredytowa, taka żeby szło na ebayu płacić
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    olkii pisze:

    > Witam
    > Chciałem sobie wyrobić kartę kredytową, taką żebym mógł na amerykańskim i
    > brytyjskim ebayu płacić. Czy będą do tego nadawały się karty kredytowe mbanku?
    > Moj dochód miesięcznie to 800 zł netto ( także za innymi bankami się nawet nie
    > rozglądam ).
    > Chodzi mi o kwestię płacenia:
    > wyrobienie 15 zł

    Wg http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html to jest to
    kwota 18 PLN.

    > opłata 15-38 zł/rok ( zależy jak sobie wybiorę )
    > i czy jest jeszcze jakaś opłata? bo nie chciałbym być później roczarowany.

    Dla najtańszej KK VE opłata roczna to 18 PLN (link powyżej). Jednak ZTCW
    płaską KK VE mBanku nie zapłacisz w Internecie...

    > I jeszcze dochodzi kwestia wpłacania pieniędzy na konto, bo ja nie mam
    > pieniedzy przelewane na konto tylko do ręki, czy jak będę sobie tylko na chwile
    > wpłacał te pieniądze na konto to będzie spełniony warunek mbanku ( min. 500 zł
    > miesięcznej wpłaty ) ?

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo jeszcze za mało kawy wypiłem ale w którym
    miejscu jest napisane, że musi być spełniony warunek 500 PLN miesięcznej
    wpłaty na konto?

    > Chyba że jest jeszcze inny jakiś bank bo ma też karty kredytowe o tak niskich
    > dochodach?

    Wg mnie nie potrzebny Ci jest produkt stricte kredytowy - wystarczy Ci karta
    wirtualna eKARTA z mBanku http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html
    lub przykładowo zwykła VE z Inteligo, którą można dokonywać płatności via
    Internet.

    Nie wiem jak wygląda sprawa akceptowalności tychże kart na ebay'u (płatności
    realizowane są prawdopodobnie w większości przypadków przez PayPal) - nie
    sprawdzałem tego praktycznie, jednakże sądzę, że nie powinno być większych
    problemów - jeśli się mylę, proszę o sprostowanie.

    --
    Grzegorz Kamionka