  • 31. Data: 2005-05-27 08:05:21
    Temat: Re: ... mniejsza o to
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:d76k6h$hti$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Więc zabierz wreszcie swoje zabawki, opuść naszą piaskownicę i poszukaj
    > takiej, gdzie brak umiejętności czytania uchodzi płazem, OK?

    jaki brak umiejtnosci czytanie?

    dobrze, od dzis bede wysyll posty tylko typu: "czy dziala wam inteligo" oraz
    "czy mozecie sie zalogowac do BGZ".

    zlotawy

  • 32. Data: 2005-05-27 08:11:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-27 10:05- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):

    > jaki brak umiejtnosci czytanie?

    Normalny. Gdybyś umiał czytać, to przecztałbyś regulamin i toip przed
    podpisaniem umowy (którą też byś może przeczytał) i byś się nie
    rozczarował tym co dla wszystkich jest faktem notorycznym.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 33. Data: 2005-05-27 08:16:21
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >jaki brak umiejtnosci czytanie?

    dobrze, od dzis bede wysyll posty tylko typu: "czy dziala wam inteligo" oraz

    >"czy mozecie sie zalogowac do BGZ".
    >
    >zlotawy

    Film dla ciebie, boze zrozumiesz:

    http://skocz.pl/tru
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 34. Data: 2005-05-27 09:09:08
    Temat: Re: karta kredytowa mbank - porazka
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 5/25/2005 4:05 PM, zlotawy wrote:

    (...)
    > jedyna mozliwosc to pojscie do bankomatu i wyplata gotowki! pomijam sprawe
    > prowizji, 3% od 2000 to niemala kwota, ale nie jest zbyt bezpiecznie nosic
    > na miescie taka sume.
    (...)

    W kwestii formalnej: która kwota jest duża? Chodzi o 2000 zł czy o 3% od
    2000 zł? Jeżeli żyjesz w świecie, gdzie kk ma Ciebie chronić przed
    utratą płynnych aktywów, to raczej polecam inną inwestycję:

    http://www.guns.com.pl/ut6.html :-)

    Pzdr: Catbert

  • 35. Data: 2005-05-27 09:12:24
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    zlotawy <s...@w...pl> w wiadomości
    news:news:4296d0d1$0$2127$f69f905@mamut2.aster.pl napisał(a):

    > panowie oczywiscie wszystko to wiedzieli i doczytywali sie w
    > regulamienie.

    Oczywiście, że przed podpisaniem umów np. z bankiem, czytamy najpierw umowę
    oraz wszelkie OWU, regulaminy i insze smolprinty.

    > hehe... ja niestety nie mam tyle czasu zeby przegladac grupy i DOWIADYWAC
    > sie z biezacych watkow nowych rzeczy.

    Takie informacje są w materiałach banku, a nie na grupie.

    > moj post nawet jesli byl zbedny to odpowiedzi na niego przebily wszystko.

    Nie był zbędny, był śmieszny. Ciekawe, czy ktoś na prhn go popchnął.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 36. Data: 2005-05-27 09:39:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Konrad Brywczyński said the following On 2005-05-27 11:12:
    [...]

    > Nie był zbędny, był śmieszny. Ciekawe, czy ktoś na prhn go popchnął.

    Trzeba by pchnąć z kontekstem, a tego już mi się nie chciało :-)

    KJ

  • 37. Data: 2005-05-27 10:33:38
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    > Konrad Brywczyński said the following On 2005-05-27 11:12:
    > [...]
    >
    > Trzeba by pchnąć z kontekstem, a tego już mi się nie chciało :-)

    ehhh.... no smialo... to tylko troche wysilku.

    zlotawy

  • 38. Data: 2005-05-27 11:56:14
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotawy <s...@w...pl> napisał(a):

    > ehhh.... no smialo... to tylko troche wysilku.
    >
    > zlotawy

    Ciekawe, dlaczego trolle nie mają poczucia własnej śmieszności?
    Czy jest na sali adekwatny lekarz?

  • 39. Data: 2005-05-27 12:09:30
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d771su$ib1$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawe, dlaczego trolle nie mają poczucia własnej śmieszności?
    > Czy jest na sali adekwatny lekarz?

    mam nadzieje ze nie masz tytulu inzyniera - to obraza polskiej nauki.
    zlotawy

  • 40. Data: 2005-05-27 12:55:43
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotawy <s...@w...pl> napisał(a):

    > mam nadzieje ze nie masz tytulu inzyniera - to obraza polskiej nauki.
    > zlotawy

    I to pisze Misio, którego męczy czytanie...

    TROLLometer:

    0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    ..and counting.