  • Data: 2004-05-13 13:32:07
    Temat: Re: karta kredytowa a normalna ?
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:opr7xs4tjex3ew17@news.tpi.pl...

    > Czemy nie widzę tu emotikonu? Ty tak serio?

    Używanie emotikonek to swego rodzaju "żargon" sieciowy,
    który na dodatek ,,gryzie się'' z poprawną polszczyzną,
    a konkretniej z zasadami stosowania średników, dwukropków,
    nawiasów i innych znaków. Nie ma obowiązku go używać.
    Jeśli ktoś woli, to ma święte prawo używać języka polskiego,
    a nie sieciowego żargonu.
    Naprawdę da się napisać coś zabawnego w ten sposób,
    żeby nie trzeba było zaznaczać, że to miało być zabawne. :-)

    Pozdrawiam,
    Artur