  • Data: 2002-01-26 13:16:45
    Temat: Re: karta kredytowa BZWBK
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy istnieje możliwość uregulowania z w/w karty rachunków za prąd ,światło
    itp.
    > oraz czy mozna wyjąć kase z niej bez prowizji?

    Nie wiem, jakie masz zrodla swiatla - wynika z tego , ze nie na prad :)))
    W praktyce mozna zaplacic karta w BOKu wiekszosci operatorow telefonicznych,
    na pewno TPSA i Era ( przynajmniej w Krakowie tak jest). Chyba na zadna KK w
    rozumieniu kredytowej nie mozna kasy wziac bez prowizji, a podobnie tez na
    wiekszosc wypuklych debetowych nawet.

    Wojtek