    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta do płacenia w CHF?
    Date: Fri, 7 Jul 2017 00:33:58 +0200

    W dniu 2017-07-07 o 00:22, Waldek pisze:

    > Jest jeszcze w PKO SA karciocha podobnie rozliczana, ale nie wiem jakie
    > są "możliwości" pozyskania - trzeba by poszperac ;)

    no właśnie czytam o wielowalutowej w PeKaO SA

    ale trzeba mieć konto w PLN i w walucie, która mnie interesuje

    za obydwa oczywiście trzeba płacić (jak się nie spełni określonych
    warunków), do tego kupno CHF w PeKaO? nie ma sensu, a przelew z innego
    banku to wysokie koszy

    no chyba, że Cinkciarz przelewa wewn. CHF na konto w PeKaO, ktoś to może
    potwierdzić?

    i czy PeKaO Sobie za taki przelew przychodzący nie policzy prowizji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS