    From: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta IKM-pekao sa
    Date: Sat, 9 Oct 2004 11:13:04 +0200

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 07:08:15 +0200, Maciej Loret napisał(a)
    w <news:cjtafr$fno$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Rzadko bywam w oddziale. I to nie dlatego, że czasami są kolejki. Nie bardzo
    > jest tam po co chodzić.

    No to ja przytoczę listę operacji _z ostatnego miesiąca_, dla których
    musiałem udać się do banku:

    1. zmiana pakietu konta na wyższy,
    2. podpisanie umowy do zmiany pakietu (bo pani w okienku przyjęła tylko
    dyspozycję),
    3. podpisanie umowy do karty Maestro (okazało się, że nie musiałem jej
    pdpisywać, bo karta wydana po którymś tam i umowa jest podpisana
    dwukrotnie),
    4. reklamacja w związku z nieotrzymaniem umowy do ubezpieczenia NNW
    (okazało się, że mój oddział wysłał na adres korespondencyjny sprzed
    kilkunastu tygodni),
    5. podpisanie umowy do funduszu inwestycyjnego,
    6. jw. do innego funduszu,
    7. jw. do jeszcze innego funduszu,
    8. uzyskanie regulaminu do ubezpieczenia NNW (3 oddziały - w dwóch nie
    mieli, a na stronie www nie umieszczają),
    9. uzyskanie informacji o operacji bankowej sprzed 4 miesięcy,
    10. uzyskanie historii za ostatnie 6 miesięcy,
    11. zmiana adresów korespondencyjnych (przy okazji: Dlaczego mam
    oddzielne adresy korespondencyjne dla 1. CKC, 2. Pekao24, 3. dla innej
    korespondencji???).

    Lubię Pekao SA. Czuję się jak bohater filmów Barei.
    Ale też szczerze mówiąc jest to dla mnie bank najtańszy.
    I głównie to mnie w nim trzyma, a nie specyficzny klimat.
    Oszczędności "leżakują" sobie oczywiście na oprocentowanym rachunku w
    innym banku.

    Pozdrawiam

    Krzysztof