    From: "krab" <k...@k...pl___>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta IKM-- czyli jak gleboko mozna sie poddac upodleniu i wyzyskowi
    Date: Tue, 5 Oct 2004 00:57:58 +0200

    Ja swoje 3 grosze o tym całym IKM :-)
    Kazda instytucja, w ktorej zatrudnieni sa ludzie w sferach zarzadczych z
    chora wyobraznia i powiedzialbym nawet niedorozwojem emocjonalnym
    wynikajacym z przerostu ambicji, ma za szczyt hunuru ! wprowadzic owe ikm -
    czyli zmusic wszystkich by byli ich slugami i nosili tony plastiku - klient
    na uslugach moznego pana ktoremu sie nie chce!
    Calkiem niedawno na jakiejs podrzednej stacji benzynowej w tzw szczerym
    polu, pan wreczyl mi wraz z faktura ow kawalek plastiku i powiedzial, ze
    nastepnym razem jak bede chcial u nich fakture, to MUSZE posiadac przy sobie
    ow plastik bo inaczej faktury nie dostane, mimo nocnej pory wybuchlem
    smiechem - ale wiem jedno - u tych idiotow tankowac nie bede bo ne mam
    zamiaru wozic walizki z roznymi plastikami i do kazdego sklepu osobnej.
    i tak samo nalezy traktowac wszystkich, ktorzy zamierzaja grozic klientowi -
    tak jest to grozenie i wymuszanie - bo utrata tego gowna grozi
    konsekwencjami finansowymi wylacznie dla klienta - organ je wydajacy zmusza
    durnego klienta do podpisywania umowy, w mysl ktorej jedynym winnym jest
    klient i tylko klient ponosi tego konsekwencje - wlacznie z finansowymi, a
    wydajacy bank w zadnym wypadku za nic nie odpowiada.
    szczytem bezmozgowosci w najbardziej bezmozgowej instytucji czyli w lukas,
    posuneli sie nawet swego czasu do wydania wlasnego plastiku - wazniejszego
    ich zdaniem niz dokumenty urzedowe rangi panstwowej i stojace w sprzecznosci
    z przepisami panstwowymi, ciekawe dlaczego sie z nich wycofano - nie sadze
    ze dlatego ze zmadrzeli - raczej stawiam na grozbe powaznych konsekwencji
    finansowych np przed sadem