  • 61. Data: 2014-12-10 15:08:00
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 14:59:28 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Zniechęcił mnie Polbank.

    Polbank RIP, a o Rajfim to nie ma co mówić.
    Ale teraz mowa o Citi :)
    Wydaje mi się, że Citi nadal ma nie tyle liberalną politykę, ile nadal
    potrafi indywidualnie "podejść do klienta".
    Nie mówię że do wszystkich, nie mówię że zawsze i nie mówię że już masz
    tam lecieć - ale jak Ci się następnym razem napatoczą to złoż ten
    wniosek ;)

    --
    Imka

  • 62. Data: 2014-12-10 18:17:10
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 10/12/2014 09:38, Piotr Gałka wrote:

    > Pomyślę jak uda mi się mieć limit w Synku.
    > P.G.

    Na siłę mi wcisnęli, 20 000 bez opłaty za uruchomienie.

  • 63. Data: 2014-12-10 22:01:09
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-12-10 o 10:47, Piotr Gałka pisze:
    > Ale moja lista mieściła się w starym na 1,5
    > strony i dawała się prawie jednym rzutem oka ogarnąć. Komuś kto ma tego
    > znacznie więcej pewnie filtrem lepiej.
    > Teraz ta sama lista zajmuje 4 strony i jest gorzej rzucić okiem.

    Mam podobne zdanie, a fatalne wykorzystanie miejsca na ekranie
    dotyczy również historii operacji.

  • 64. Data: 2014-12-11 10:00:03
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam podobne zdanie, a fatalne wykorzystanie miejsca na ekranie
    > dotyczy również historii operacji.

    Tam mnie jeszcze nie było:)
    P.G.

  • 65. Data: 2014-12-11 23:55:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-10 15:08, Imka pisze:
    > Wydaje mi się, że Citi nadal ma nie tyle liberalną politykę, ile nadal
    > potrafi indywidualnie "podejść do klienta".

    To się nazywa elastyczne procedury ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 66. Data: 2014-12-17 17:31:36
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2014-12-08 o 16:00, r...@g...com pisze:

    > Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała
    kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

    W zasadzie taka sytuacja jest przy przesiadce z Win7 na Win8 :) Ale to
    na inną grupę.

    L.

  • 67. Data: 2014-12-19 05:41:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-17 17:31, Luke pisze:

    kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

    > W zasadzie taka sytuacja jest przy przesiadce z Win7 na Win8 :) Ale to
    > na inną grupę.

    No i się kiepsko sprzedaje :)

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2015-01-03 01:17:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" m70aa7$ij4$...@n...news.atman.pl

    > No i się kiepsko sprzedaje :)

    Ponoć kolejna wersja Win ma być bezpłatna. :)
    Być może dożyjemy wisienek okołookiennych?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'