  • Data: 2002-04-16 07:36:07
    Temat: Re: jakie wymagania finansowe co do kredytu mieszkaniowego
    Od: "Rafal" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pytanie - czy mozna wziac wspolnie kredyt nie bedac malzenstwem? czy bank
    > bedzie bral pod uwage dochody z innych zrodel niz umowa o prace (nawet
    > jezeli maja charakter regularnych dochodow od dluzszego czasu)? i czy
    wogole
    > mamy szanse na kredyt w naszej sytuacji?

    Nie wiem jak to jest przy mieszkaniowych, ale gdy ja musiałem z powodu
    dodatkowych rabatów wziąć kredyt razem z teściem, zarówno on jak i ja
    musieliśmy mieć oddzielnie zdolność kredytową na całą sumę. W Twoim wypadku
    może być podobnie, bowiem wspólnota majątkowa powstaje dopiero w
    małżeństwie, i wiele banków zasterzega się że wspólne dochody tylko dla
    małżonków