  • Data: 2018-03-13 11:33:05
    Temat: Re: jaki oprocentowanie mozna wywalczyc?
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Den lördag 3 mars 2018 kl. 02:06:59 UTC+1 skrev Glaukon:
    > Tak z ciekawosci, moze ktos sie interesowal i wie, ktory bank ma najlepsza oferte
    dla przedluzajacych lokate? Ciekawy temat, a nie mam pojecia, bo jak wszyscy leje po
    roznych bankach wylacznie na nowe srodki. Widze, ze np. Idea ma 2,40% 3M na stare
    srodki. Oczywiscie trzeba to zrobic recznie, bo sami dadza 0,01%.

    No wlasnie, nie dosc, ze taka polityke stosuja to nic ciekawego ostatnio u nich nie
    ma. Gdzie sie podzialy te wszystkie lokaty "tylko teraz", "do konca miesiaca",
    "wielki procent"? Z reguly mialy duzo lepsze oprocentowanie niz standardowa oferta.