  • 1. Data: 2007-06-02 17:25:35
    Temat: jaki bank w Polsce do obsłgi wypłat gotówkowych w Niemczech?
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    trafił mi się niespodziewany wyjazd do Niemiec i mam dylamt mianowicie
    potrzębuję na szybko otworzyć konto w Polsce z rachunkiem prowadzonym w
    Euro najlepiej takie żebym miał dostęp do netu i żeby wypłaty z bankomatu w
    Niemczech nie były obciążone zbyt wysokimi prowizjami.Czy jest mi ktoś w
    stanie polecić jakiś dobry bank pod wzgledem czynników które wymieniłem.
    Z góry dzięki za pomoc,

    Pozdrawiam
    <M>

  • 2. Data: 2007-06-02 17:27:12
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <f3s971$lnp$1@atlantis.news.tpi.pl>, n...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > Niemczech nie były obciążone zbyt wysokimi prowizjami.Czy jest mi ktoś w
    > stanie polecić jakiś dobry bank pod wzgledem czynników które wymieniłem.

    Nie jestem 100% pewny ale wydaje mi sie ze Citi oferuje karte do konta
    ktora mozna podpiac do konta walutowego dodatkowo wyplaty w bankomatach
    Citi na swiecie sa bez oplat. Kwetis atylko ilez tych bankomatow citi
    jest w Niemczech

    AP

  • 3. Data: 2007-06-02 20:17:49
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niemczech nie były obciążone zbyt wysokimi prowizjami.Czy jest mi ktoś w
    > stanie polecić jakiś dobry bank pod wzgledem czynników które wymieniłem.

    BZ WBK - konto i karta w EUR,
    wyplaty z bankomatu - stala kwota 1,5 EUR

    Nordea - konto i karta w PLN
    wyplaty z bankomatu - stala kwota 8 PLN

    wiekszosc bankow, niestety liczy sobie procentowo oplate
    za wyplate za granica

    pzdr
    tomek

  • 4. Data: 2007-06-02 22:25:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Michał pisze:
> [...]
    > Niemczech nie były obciążone zbyt wysokimi prowizjami.Czy jest mi ktoś w
    > stanie polecić jakiś dobry bank pod wzgledem czynników które wymieniłem.

    Może DB?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-06-03 07:55:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sun, 03 Jun 2007 00:25:13 +0200, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Może DB?

    Na logikę wydawałoby się, że Deutsche Bank w Polsce to jest to samo co u
    Niemców, ale nie. Nie mniej jednak mają relacje bardzo korzystne, ale
    szczegółów nie znam.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2007-06-03 08:19:28
    Od: smE <n...@n...com>

    napisał(a):

    > Może DB?

    DB nie pobiera prowizji za wypłaty z ich bankomatów za granicą, tylko nie
    wiem czy prowadzą konta w Euro?

  • 7. Data: 2007-06-03 19:14:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Prowadza na pewno, natomiast pytanie, czy do takiego konta mozna podpiąć jakąś kartę
    rozliczaną bezposrednio w walucie.
    JaC

  • 8. Data: 2007-06-03 19:20:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > trafił mi się niespodziewany wyjazd do Niemiec i mam dylamt mianowicie
    > potrzębuję na szybko otworzyć konto w Polsce ...

    A dlaczego w Polsce?
    Na miejscu nie możesz otworzyć?
    Są duże szanse, że będzie taniej, nawet jeśli od czasu do czasu
    będziesz zasilał je z kraju.

  • 9. Data: 2007-06-07 21:43:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"
    > Prowadza na pewno, natomiast pytanie, czy do takiego konta mozna
    > podpiąć jakąś kartę rozliczaną bezposrednio w walucie.

    karta VE DB-PBC jest darmo ale do zlotowkowego, ma b.dobre kursy -
    mozna sprawdzic na ich www
    oprocz tego maja darmowe bankomaty BarclaysBanku w UK i jeszcze w
    kilku krajach
    dobre to na poczatek a na miejscu mozna otworzyc konto w oryginalnym
    DB
    *** blad ***