    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?
    Date: Wed, 7 Feb 2018 11:40:31 +0100

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a7kl7d59dak73a6ppm2p56a7hutuf23sh8@4ax.
    com...
    Wed, 7 Feb 2018 01:53:20 -0800 (PST), w j...@j...org
    napisał(-a):

    >A to duży problem? O wiele lepiej ogląda się notowania w zewn.
    >programie niż w
    >przeglądarce.

    Jak rozumiem kolega nie ma Windowsa i nie chce miec, co od czasu
    wersji 10 jest jeszcze bardziej zrozumiale :-P

    No i ... komputerow to moze mniej dotyczy, ale na smartfonie pamieci
    mam mniej, a wszyscy chca, zebym jakis program zainstalowal, bo to
    lepiej, szybciej i wygodniej bedzie.

    Mbank niedawno zadzwonil, to mialem mu okazje powiedziec co o tym
    mysle :-P

    J.