  • 11. Data: 2005-09-15 14:58:23
    Temat: Re: jak zidentyfikować bank po numerze konta IBAN ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl wrote:
    > sciagnelem jakies dbf-y i faktycznie cos widac, ale jak z tego korzystac
    > zeby ustalic konkretny oddział z jakiegoś miasta?
    Zdaje sie że ww OO jest możliwość wyszukiwania.

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 12. Data: 2005-09-15 15:07:10
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Zdaje sie że ww OO jest możliwość wyszukiwania.

    jak najbardziej, ale ze strony kir sciagnelem bazy, rozpakowalem i mam
    pliki:

    1. zamienn.dbf - bardzo duzo pozycji, ale brak nazw, sa tylko numery
    oddzialow

    2. banki.dbf - 56 pozycji z nazwami i adresami bankow

    3. bic.dbf - 178 pozycji - z BIC-ami zamist nazw

    a gdzie moge teraz przelozyc nr oddzialu na jego nazwe?

  • 13. Data: 2005-09-15 15:13:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl wrote:

> [...]
    >
    > 3. bic.dbf - 178 pozycji - z BIC-ami zamist nazw
    >
    > a gdzie moge teraz przelozyc nr oddzialu na jego nazwe?
    Aż zajrzałem. Wygląda na to, że brakuje pliku oddzialy.dbf Chyba musisz
    napisać do KIR...
    KJ

  • 14. Data: 2005-09-15 15:15:24
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    ok. dzieki wielkie za pomoc.

    pozdrawiam. Kamil K

  • 15. Data: 2005-09-15 15:27:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl wrote:

    > ok. dzieki wielkie za pomoc.
    >
    > pozdrawiam. Kamil K
    Jeśli jestes zainteresowany to http://kjonca.w.interia.pl/bazy_kir.zip
    jest plik z zeszłorocznymi danymi.
    KJ

  • 16. Data: 2005-09-15 15:44:14
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    juz sciagnelem :) dzieki, o takie cos mi wlasnie chodzilo :)

    tylko to kodowanie jeszcze...

    pozdrawiam. Kamil K

  • 17. Data: 2005-09-15 15:53:10
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > tylko to kodowanie jeszcze...

    mam, trzeba wybrac "europa wschodnia (dos/os2-852)" i jest ok.

  • 18. Data: 2005-09-15 15:55:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > mam, trzeba wybrac "europa wschodnia (dos/os2-852)" i jest ok.

    i w dodatku jak zapisze w .sxc to juz potem nie pyta o to kodowanie :)

    to juz chyba koniec tematu na dzis :)

    dzieki za pomoc i pozdrawiam. Kamil K

  • 19. Data: 2005-09-15 23:00:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ibanator :-)

    Czy ktoś wie, gdzie są aktualne bazy danych do tego programu? Bo pod
    adresem: http://www.ebanki.pl/iban/baza/ nie ma, a powinny. Znalazłem
    tu http://www.ebanki.info/iban/baza/IBANatorBaza.zip, ale sprzed pół
    roku.

  • 20. Data: 2005-09-16 19:15:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kkkamil1<|>gazeta.pl napisał:

    > hehe, oficjalne podziekowanie na forum wystarczy? :)

    lepsze by było posziękowanie na grupie ;-)

    K.