  • Data: 2004-05-18 13:13:16
    Temat: Re: jak ktoś może niech pomoże...
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:
    > jesli takich mamy fachowcow magostrow

    > fachowcow

    pisząc ten post, z zapytaniem, nie miałam na myśli porad: "dziewczynko
    idź tu ... tam dają pracę" itp.
    zastanawiałam się długo czy coś takiego tu umieścić i mimo iż nazwano
    mnie "fachowcem od hurtowni" to nie żałuję - dowiedziałam się np. że w
    Pekao jest taki "program Absolwent" i jak szybko można wiele usłyszeć na
    swój temat ;-)
    spoko jakoś sobie radzę w szukaniu pracy i nie jestem jeszcze na bezrobociu
    Wydaje mi się że umieszczenie jakiegokolwiek postu nie powinno być
    przyczyną do ubliżania komukolwiek!!! Czy po kilku zdaniach napisanych w
    poście można kogoś oceniać ???
    hmm ale to tylko moje zdanie ...