  • Data: 2004-05-19 21:08:55
    Temat: Re: jak ktoś może niech pomoże...
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik P@wel napisał:

    > oj przepraszam. fachowcem Cie nie nazwalem.

    > jak na prawie magistra to faktycznie duzo sie doweidzialas.

    > widac wlasnie. jesli chodzi o szukanie jestes profesjonalistka. ale jak na
    > razie tylko w szukaniu.

    > zycze Ci, zebys nigdy nie byla. ale marne szanse.:-(((

    > ja nie mialem zamiaru Ci ublizac. nie to bylo moim celem.

    > mozna.
    > pozdrawiam i zycze sukcesow nie w szukaniu pracy, ale w jej znalezieniu.
    > zmien tylko metody.

    hmmm miałam Ci zaserwować ripostę to każdego z twych wywodów, ale nie
    zniże się do Twojego poziomu i nie będę marnowac mojego drogocennego
    czasu. Widzę że Ty swojego nie sznujesz, albo ta Twoja hurtownia coś
    kiepsko prosperuje i masz go poprostu dużo ;-)!
    Pozdrawiam
    Ola
    Ps.
    "a nie mialem zamiaru Ci ublizac" - dobre !!! ;-)