    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] zmiana regulaminu / oprocentowania / TOiP
    Date: 2 Feb 2002 23:12:51 +0100

    > Czyli stawki obowiązują od dnia wprowadzenia przez bank i o jakichkolwiek
    > terminach nie ma tu mowy.
    >
    > Termin 14 dni dotyczy zmiany regulaminu, w którym stawek prowizji nie ma.
    > Jeżeli klient nie wyraża zgody, to musi wypowiedzieć umowę w okresie 14 dni
    > (par 66.2) i do tego czasu obowiązuje go stary regulamin.
    > W praktyce oznacza to wypowiedzenie umowy do dnia 28 lutego.
    > (wysłane 1 lutego + 14 dni na doręczenie + 14 dni na wypowiedzenie).
    >
    > KK

    Sorry ale chyba pieprzycie juz bez sensu...
    od 15.02.2002 zmienia sie i TOiP i Regulamin
    Ogloszenie nowosci mialo miejsce oficjalnie 01.02.2002
    jakoze jest to bank internetowy to mozna przyjac ze jest to data podania nowych
    regulacji do wiadomosci Klienta (no chyba ze ktos zalozyl konto w Inteligo nie
    majac dostepu do netu...i czeka na przesylke)
    14 dniowy okres to czas w jakim klient moze wypowiedziec umowe w zwiazku z
    niewyrazeniem zgody na nowe zapisy w Regulaminie. Czyli najpozniej 15.02.2002
    inteligo powinno otrzymac wypowiedzenie 'do reki'.
    i teraz:
    - jezeli wypowiedzenie to dotrze do nich do 15.02.2002 (01.02 +14 dni)
    to jest ono 'rozliczane' na starych warunkach (bez oplat,itp,itd)
    - jezeli wypowiedzenie dotrze do banku po 15.02.2002 - to bieg wypowiedzenia
    moze byc nadany w/g nowych zasad (choc moze sie myle?)

    W dniu wplyniecia wypowiedzenia - inteligo blokuje konto i karty i czeka 30 dni
    (okres wypowiedzenia) na ewent transakcje,np karciane (ktore schodza czasami z
    opoznieniem)
    Skad wzieliscie podwojny 14 dniowy okres wypowiedzenia to ja nie wiem :-)