    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] serwis www i numer karty
    Date: Thu, 13 Mar 2003 13:12:34 +0100

    Użytkownik Amehat napisał:

    > No właśnie, trzeba się dostać na konto.

    Na tej samej zasadzie mozna powiedziec po co tokeny, karty kodow lub
    jednorazowe hasla, skoro jedno haslo do wszystkiego wystarczy.

    Shakowanie dostepu do konta wprost jest pewnie trudne i zmudne (po kilku
    probach dostep jest blokowany i dzwoni konsultant - tego nie probowalem,
    ale tak to sobe wyobrazam). Ale jesli ktos przypadkiem wejdzie w
    posiadanie twojego numeru identyfikacyjnego i hasla, to jestes
    ugotowany. I tutaj przydaja sie karty kodow, tokeny i inne, bo jak ktos
    wlezie, to i tak niewiele zrobi (przeleje cala kase na zdefiniowane w
    platnosciach konto gazowni?). Ale jak dorwie sie do numeru karty, to
    hulaj dusza, piekla nie ma. I o to chodzi.

    > Ale datę ważności podają niepotrzebnie.

    Latwiej jest zgadnac date waznosci (nie wiecej niz 24 mozliwosci) niz
    numer konta.

    Bartol