  • Data: 2002-02-11 15:52:25
    Temat: Re: inteligo, mbank etc.
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i tak... widze iz otrzymanie identyfikatora i numeru konta jest robione 'od
    > reki' :) /mam hope ze w praktyce tak jest?/

    jest tak jesli otwierasz przez mlinie

    , pozniej zamykam konto w
    > Inteligo /i juz moge podac nr konta mBanku gdzie ma byc kasa przelana/ - w
    > jakim czasie zamkna mi to konto w Inteligo i kiedy kasa bedzie na rachunku w
    > mBanku? i w jakim /w praktyce!/

    zamykanie konta inteligo trwa chyba miesiac

    > czasie otrzymam umowe od mBanku, karte i tym
    > samym mozliwosc wyplacania pieniedzy z konta? z gory thx za odp. maciek.

    nie tym samym(chyba ze wysylasz im od razu podpisana przez siebie umowe
    ktora
    sobie wydrukowales ze strony mbanku), do mnie umowa dotarla po kilku
    dniach (wlasnie dzis dostalem :)), ale pelna kontrole nad kontem
    uzyskujesz dopiero gdy mbank dostanie podpisana przez Ciebie umowe
    (podobno do tygodnia od odeslania),a na karte to trzeba jeszcze troche
    poczekac (tez nie wiem ile w praktyce)

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu