  • 1. Data: 2002-12-14 10:29:48
    Temat: inteligo - co za zalosny pseudo bank:-(
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    wsplonik namowil mnie zeby otworzyc u nich konto firmowe
    dosc ze otwierali go ponad dwa miesiace bo nie potrafili znalezc wniosku -
    to sie okazuje ze jak go znalezli to zle "wprowadzili dane"
    tzn - ja zle im je podlalam we wniosku - bo jakby mogla to byc ich wina!

    czekam na wyciag za listopad i ciagle rozptaruja czy go mi wyslac mailem czy
    nie:-(

    chyba pora zamknac tam konto - ale napewno zostanie ono szybckiej zamkniete
    niz otwarte, coz zrobic - tak to jest jak w takim czyms zatrudnia sie malo
    odpowiedzialne osoby

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 2. Data: 2002-12-14 10:48:37
    Temat: Re: inteligo - co za zalosny pseudo bank:-(
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    zamkniete
    > niz otwarte, coz zrobic - tak to jest jak w takim czyms zatrudnia

    Trzeba jednak stwierdzic, ze twoj glos jest akurat odosobniony.
    Nie to, zebym bronil Inteligo, ale zdarzyc sie zawsze moze.
    (sczegolnie jakos z kontami firmowymi im to wychodzi - przynajmniej
    prasa opisuje takie wlasnie wpadki).

    Co do dwoch miesiecy - dzwonilas do nich? Jak wyslalas umowe - via
    Internet?

    Tutaj uwaga -- pewnie tak jak na poczatku tyle ludzi polecialo
    otwierac, ze nie nadazyli ;)

    Aha - i o co chodzi z wyciagiem? Bo nie rozumiem?

    Reasumujac- banki wirtualne maja powazna - zakladanie konta.
    Inteligo duuuzym kosztem zminimalizowalo te wade, ale jak widac nie do
    konca.

  • 3. Data: 2002-12-14 11:08:42
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Co do dwoch miesiecy - dzwonilas do nich? Jak wyslalas umowe - via
    > Internet?
    nie - listem poleconym - i poczta zdazyla juz odpowiedziec kto u nich
    odebral a ni wtedy dopiero zdecydowali sie otworzyc:-(
    zreszta to dluga historia, wiec szkoda gadac

    > Tutaj uwaga -- pewnie tak jak na poczatku tyle ludzi polecialo
    > otwierac, ze nie nadazyli ;)
    nie - to bylo we wrzesniu a otwarli gdzie na poczatku listopada

    > Aha - i o co chodzi z wyciagiem? Bo nie rozumiem?
    mieli wysylac wyciag miesieczny na emial firmowy - o to chodzi

    > Reasumujac- banki wirtualne maja powazna - zakladanie konta.
    > Inteligo duuuzym kosztem zminimalizowalo te wade, ale jak widac nie do
    > konca.
    tak - ale jak zwykle to nie wina systemu - chociaz tak zawsze wszyscy
    tlumacza - tylko jak zawsze wina operatora - czyli pewnie panienki ktoa ma
    za duzo pracy do swoich mozliwosci

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 4. Data: 2002-12-14 15:46:53
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    wyznał(a):
    > zamkniete
    > sie malo
    >
    > Trzeba jednak stwierdzic, ze twoj glos jest akurat odosobniony.
    > Nie to, zebym bronil Inteligo, ale zdarzyc sie zawsze moze.

    zgadzam się. w inteligo mam konto firmowe prawie półtora roku, około
    miesiąca temu otworzyłem dodatkowo konto wspólne i mogę powiedzieć
    tylko tyle, że jakości obsługi klienta w inteligo może pozazdrościć
    niejeden "marmur". do tej pory nie uświadczyłem praktycznie ani jednej
    poważnej "wpadki", a dla kontrastu - lukas bank poważne zgrzyty
    oferował mi gratis średnio 1-2 razy na miesiąc. :/

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 5. Data: 2002-12-14 16:18:27
    Od: "TN" <p...@i...pl.eu.org>

    Witam,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > prasa opisuje takie wlasnie wpadki).
    >
    > Co do dwoch miesiecy - dzwonilas do nich? Jak wyslalas umowe - via

    To ze mna juz będa dwa głosy

    Usiłuje otworzyc konto od prawie dwoch miesięcy i d... Pierwszy raz
    chciałem wspólne, ale było cos nie tak z danymi zony (i dobrze już mi
    przeszło :-) aby dawac "babie" za dużo swobody). Druga aplikacje
    złozyłem na konto "osobiste". I nawet kurier oddzwonił - niestety byłem
    w delegacji i odesłałem go na piątek - sobotę, nie odezwał sie, a ja po
    1 i 1/2 tygodnia zadzwiniłem z pytaniem do Inteligo o co chodzi - i tak
    już 4 dni do mnie (nie)oddzwaniaja (po 3 dniach zadzwoniłem sam i kazali
    czekać).

    TN

  • 6. Data: 2002-12-14 16:19:43
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > poważnej "wpadki", a dla kontrastu - lukas bank poważne zgrzyty
    > oferował mi gratis średnio 1-2 razy na miesiąc. :/

    druga firme, moje prywatne i drugiej wsploncziki konta mamy w wbk- i jestem
    pelna podziwu dla banku, czasem maja wpadke centralnie - ale przez tel z
    pania z oddzialu zalatiwam kazdy problem od reki i nie kaze mi nikt czekac 5
    dni roboczych na rozpatrzenie czy faktycznie nalezy mi sie wyciag czy nie!

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 7. Data: 2002-12-14 16:31:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    czekac 5
    > dni roboczych na rozpatrzenie czy faktycznie nalezy mi sie wyciag

    hmm -a wyciag nie jest wysylany na maila automatycznie, tylko trzeba
    sie o oto wyklocac? Pierwsze slysze 0- i nie rozumiem tego wlasnie :)

  • 8. Data: 2002-12-14 16:39:20
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > hmm -a wyciag nie jest wysylany na maila automatycznie, tylko trzeba
    > sie o oto wyklocac? Pierwsze slysze 0- i nie rozumiem tego wlasnie :)

    alez jest wysylany automatycznie, ale maila firmowego wpisali jako moj
    osobisty i jeszcze sie upieraja ze ja im tak wypelnilam wniosek:-(
    nie jest to taktowne, wniosek wyslalam listem poleconym i kopie wniosku
    mam - wiec blad ewidentny operatora czyli osoby wprowadzajacej dane do
    "systemu"
    i tak sie ze mna hustaja od kilku dni - albo mnie beda obciazac kosztami,
    albo nie wiedza o co chodzi a czas ucieka i wyciagu jak nie bylo tak nie ma

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 9. Data: 2002-12-14 16:46:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > już 4 dni do mnie (nie)oddzwaniaja (po 3 dniach zadzwoniłem sam i
    kazali
    > czekać).

    Reasumujac - problem przy otwieraniu. Normalne. Przy ok. 12 tysiacach*
    wnioskow miesiecznie moze sie zdazyc :) (tak bylo w szczytowym
    okresie - podejrzewam, ze tak i teraz jest).
    Oczywiscie nie usprawiedliwia to Inteligo, ale...

  • 10. Data: 2002-12-14 18:02:44
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > okresie - podejrzewam, ze tak i teraz jest).
    > Oczywiscie nie usprawiedliwia to Inteligo, ale...

    ale dyskryminuje w moich oczach, jestem tak wsiekla na takie zalatwianie
    spraw ze szkoda mowic, najpierw w 2001 roku uzeralam sie z citi zamykajac
    tam konto (bylam zadowolonym klientem handlobanku) a teraz inteligo,
    rownoczesnie mam do czynienia z wbk - i ciagle jestem zadowolona - no coz
    jest troche drozszy - ale wole troche drozszy bank i swiety spokoj

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS