  • 1. Data: 2006-07-12 08:20:31
    Temat: Jakie konto (ROR)?
    Od: seba <s...@p...fm>

    Szukam szukam i nie bardzo mogę znaleźć.
    Założenia:
    1. NIE MBank
    2. Konto "backupowe" w przypadku padu/przerw konserwacyjnych w Mbanku
    3. Darmowe prowadzenie, darmowe debetówki
    4. Możliwość założenia rachunku wspólnego (dla małżeństwa)
    5. Dostęp internetowy gratis
    6. Duża ilość bankomatów (najlepiej nie euronet - ale to nie krytyczne)
    7. Brak wymagania regularnych wpływów.
    8. Żadnych ukrytych kosztów typu: obowiązkowy token za ... PLN

  • 2. Data: 2006-07-12 08:27:54
    Temat: Re: Jakie konto (ROR)?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    seba <s...@p...fm> wrote:
> [...]
    > krytyczne)
    > 7. Brak wymagania regularnych wpływów.
    > 8. Żadnych ukrytych kosztów typu: obowiązkowy token za ... PLN

    Tak to tylko w Erze ;)
    Inteligo moze (koszt na tyle znikomy, ze pasuje do tego opisu :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-07-12 09:11:21
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    napisał w wiadomości news:e92bq9$q8m$1@news.onet.pl...

    > Tak to tylko w Erze ;)
    > Inteligo moze (koszt na tyle znikomy, ze pasuje do tego opisu :)

> [...]

    Ciężko

    Woże allekarta w BZWBK?
    Ale nie wiem czy to mozna przerobic na konto wspólne
    Arek

  • 4. Data: 2006-07-12 09:27:02
    Od: seba <s...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Tak to tylko w Erze ;)

    Wiedziałem ;) mbank rozbestwia ;)
    > Inteligo moze (koszt na tyle znikomy, ze pasuje do tego opisu :)

    To tez mój typ - ale szukam innych pomysłów

  • 5. Data: 2006-07-12 09:33:41
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Ciężko
    >
    > Woże allekarta w BZWBK?
    > Ale nie wiem czy to mozna przerobic na konto wspólne

    pewnie nie no i bankomatow niezbyt wiele...

  • 6. Data: 2006-07-12 10:42:55
    Od: bm <a...@a...pl>

    seba napisał(a):
> [...]
    > 7. Brak wymagania regularnych wpływów.
    > 8. Żadnych ukrytych kosztów typu: obowiązkowy token za ... PLN

    Lukas e-konto Pro - wszystko za free (jesli saldo>5000) i wplywy 2000
    (oczywiscie mozna zalozyc 2 konta i miedzy nimmi generowac obrot ;) )
    Utrzymanie konta 0 zl, a niektorym to nawet bank doplaca 1 zl :D

    --
    Profesjonalna obróbka metali. Polecam.
    http://www.zakladmetalowy.ovh.org/

  • 7. Data: 2006-07-12 12:33:12
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    seba napisał(a):
> [...]
    > 7. Brak wymagania regularnych wpływów.
    > 8. Żadnych ukrytych kosztów typu: obowiązkowy token za ... PLN

    Citi Gold prawie spełnia częściowo w pewnym sensie :-)

    Pzdr: Witek

  • 8. Data: 2006-07-12 12:43:29
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Citi Gold prawie spełnia częściowo w pewnym sensie :-)

    he he
    ale w pewnym sensie masz racje, jest tylko jedno ale ;-)

  • 9. Data: 2006-07-12 16:09:14
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "turczy" wrote in message

    > Woże allekarta w BZWBK?
    > Ale nie wiem czy to mozna przerobic na konto wspólne

    Konto24.pl (do AlleKarty) przeznaczone jest dla jednej osoby, która
    zarejestrowana jest w internetowym serwisie aukcyjnym Allegro

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2006-07-13 05:34:15
    Od: Borki <b...@i...pl>

    RobertS wrote:

    > pewnie nie no i bankomatow niezbyt wiele...

    Bankomatow WBK jest dosc sporo, ale ja jestem z Poznania i moze dlatego. Tak
    czy inaczej gdziekolwiek w Polsce nie bylem zawsze znalazlem bankomat WBK
    bez wiekszego problemu.

    --
    pozdrawiam
    Borki