  • 1. Data: 2006-07-11 23:01:25
    Temat: Pekao Regata MC KK - czy raportuje do BIK?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Mam karte obciazeniowa w Pekao SA + rachunek bankowy. Zadzwonili do mnie z
    oddzial uz propozycja wymiany obciazeniowki MC na kredytowa MC Regata bez
    zadnych kosztow (dodatkowo oplata roczna za rok bedzie mniejsza niz za
    obciazeniowa) i nie bede musial miec rachunku (chce go wkoncu zamknac).

    Czy Pekao SA raportuje takowa karte do BIK ? Nie chcialbym, aby mi limit
    zabieral zdolnosc kredytowa, bo obciazeniowki nie raportuja :)

  • 2. Data: 2006-07-12 05:03:51
    Temat: Re: Pekao Regata MC KK - czy raportuje do BIK?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:5b02.000001f0.44b42dc5@newsgate.onet.pl, *kjvirtual* wrote:
> [...]
    >
    > Czy Pekao SA raportuje takowa karte do BIK ? Nie chcialbym, aby mi
    > limit zabieral zdolnosc kredytowa, bo obciazeniowki nie raportuja :)

    Uzywam od 10-11 miesiecy kredytowki MC Peako Shell, po 8 miesiacach uzywania
    zadalem pytanie w BIKu, a tam zadnego wpisu o mnie nie bylo. Nie mowie ze u
    ciebie tez tak bedzie ale byc moze tak.
    Acha, zadnych zaleglosci - wszystko w GP splacane.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-07-12 06:55:02
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    >
    > Czy Pekao SA raportuje takowa karte do BIK ? Nie chcialbym, aby mi limit
    > zabieral zdolnosc kredytowa, bo obciazeniowki nie raportuja :)

    kk jest traktowana jak kredyt, ale nie wszystkie banki wysylaja raport do
    BIK, jak
    przeslali mi zestawienie to nie bylo tam wszystkich moich kart

    jaka jest regula - nie wiem

    wedlug mnie powinienes sie zgodzic, a jak bedziesz sie ubiegal o jakis
    kredyt
    i zdolnosc bedziesz mial za mala to z niej zrezygnujesz - to mozesz przeciez
    zrobic zawsze ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-07-13 17:07:26

    Bank Pekao SA nie umieszcza w BIKu informacji o posiadanych w tym banku
    kartach kredytowych ani również wysokości limitu pożyczki w
    Eurokoncie.