  • 11. Data: 2021-12-13 00:27:52
    Temat: Re: inflacja
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-12 o 14:41, cef pisze:

    > Skoro waży, to waży a nie jest tyle wart.
    > Jeśli chciałeś się do tej bolszewickej bandy nieuków dopisać, to
    > pięknie  Ci się udało.

    Ooo... kolejny mądry inaczej się objawił. :D
    Dotąd nie przypuszczałem, że według debili, to np. 1 litr wody waży
    ponad półtora litra. Kużwa, gdzie mi przyszło żyć...

    --
    -
    Akarm

  • 12. Data: 2021-12-13 10:17:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 13 gru 2021 o 00:27, Akarm pisze:

    > Ooo... kolejny mądry inaczej się objawił. :D
    > Dotąd nie przypuszczałem, że według debili, to np. 1 litr wody waży
    > ponad półtora litra. Kużwa, gdzie mi przyszło żyć..
    JF popełnił literówkę -- napisał 'gr' zamiast 'g'.
    Niepoprawnie skrócił 'gram' do 'gr' zamiast do 'g'.
    Ty zaś wlewasz gnojówkę w wątek, który bez udziału
    takich jak Ty -- byłby czysty.

    Nie przeszkadza Ci:
    - mONdrość Bernackiej, która jest sądową biegłą okulistką,
    choć pojęcia nie ma o astygmatyzmie, czyli jednej
    z najpowszechniejszych wad wzroku, czy wad optycznych
    - mONdrość Dziób, która jest sądową biegłą pulomologii,
    choć wodę w opłucnej zdiagnozowała jako rak oskrzela,
    czym doprowadziła niemal zabiła mego ojca
    - kultura tejże Dziób, wyśmiewającej się ze mnie
    i z ataku źle leczonej astmy, który mógł skończyć
    się moją śmiercią, bo przez wiele godzin oddychałem
    z trudem tak dużym, że nie mogłem wypowiedzieć słowa
    - mONdrość trójki rodzinnych lekarzy leczących mnie
    antybiotykami przez kilka lat, gdy miałem ewidentną astmę
    - mONdrość Popławskiej, która będąc sądową biegłą neurologii,
    zauważa, iż wyniki neuroobrazowych badań nie są wartościowe
    - myślenie sędziego SA, który w uzasadnieniu wyroku twierdzi,
    że nie można czynić tego, co on uczynił
    - uczciwość Ryszawy i jej rejestratorki broniących
    mi wglądu w wyniki badań mego wzroku
    - mONdrość Trybuna trwale psującego MBR w HDD
    i broniącego 'wziąścia' (nie wzięcia, lecz 'wziąścia')
    - rzecz do wziąścia ;)
    - Polish first to figth

    -=-

    Tak na boku... ;) Może by część mego dobytku zainwestować?...
    Sprzedać dziesięciogroszówki z MN25 na giełdzie lub nawet
    samemu je przetopić, zwalcować, wyciąć krążki, odcisnąć
    wzorki itd... Jak to mówią -- pieniądz robi pieniądz...

    -=-

    Wyzywasz od debili ludzi zdecydowanie mądrzejszych od Ciebie i milcząco
    gloryfikujesz rzeczywistych przygłupów właściwych/pospolitych...
    Jesteś trollem mylącym dobry wątek z sedesem i popełniasz literówkę
    w trochę ;) wulgarnym słowie 'kuźwa'...

    -=-

    Rzecz jasna celowo i świadomie piszę 'mONdrość' miast 'mądrość'.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 13. Data: 2021-12-13 19:51:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-13 o 00:27, Akarm pisze:

    > Ooo... kolejny mądry inaczej się objawił. :D
    > Dotąd nie przypuszczałem, że według debili, to np. 1 litr wody waży
    > ponad półtora litra. Kużwa, gdzie mi przyszło żyć...

    To do tej grupy też się wpisujesz?

  • 14. Data: 2021-12-14 16:06:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-13 o 19:51, cef pisze:

    > To do tej grupy też się wpisujesz?

    Zdecydowanie nie.
    Ja, w odróżnieniu, posługuję się rozumem.
    Według mnie, jeden grosz ma wagą dokładnie jednego grosza. Podobnie jak
    jeden litr wody ma wagą jednego litra wody.

    --
    -
    Akarm

  • 15. Data: 2021-12-14 16:11:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Zdecydowanie nie.
    > Ja, w odróżnieniu, posługuję się rozumem.
    > Według mnie, jeden grosz ma wagą dokładnie jednego grosza. Podobnie
    > jak jeden litr wody ma wagą jednego litra wody.

    I oczywiście nigdy się nie pomyliłeś, nie zdarzyła Ci się literówka czy
    omsknięcie palca? Zazdroszczę.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 16. Data: 2021-12-14 17:03:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 16:14:03 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > I oczywiście nigdy się nie pomyliłeś, nie zdarzyła Ci się literówka czy
    > omsknięcie palca? Zazdroszczę.

    Nie masz czego, zrobił to wszystko w jednym zdaniu w ostatnim poście.
    Dla ustalenia uwagi chodzi o ostatnie zacytowane zdanie.
    Ciekawe, jaki stan umysłu potrzebny jest do wyrażania "wagą" w litrach czy
    groszach...
    Dla niekumających - grosze na przestrzeni wieków były przeróżne, a nawet złoty bywał
    wart 30 groszy (wtedy srebrnych).
    Zaś 1 litr wody może mieć bardzo różną wagę - w zależności od temperatury.

  • 17. Data: 2021-12-14 17:14:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-14 o 16:11, Kamil Jońca pisze:

    > I oczywiście nigdy się nie pomyliłeś, nie zdarzyła Ci się literówka czy
    > omsknięcie palca? Zazdroszczę.

    Pewnie literówki mi się zdarzają, szczególnie podczas pisania na
    klawiaturze ekranowej, kiedy dotknę klawisz obok.
    Ale co to ma wspólnego z pisaniem i upartym podtrzymywaniu zdania, że
    jeden grosz wazy ponad półtora grosza?

    --
    -
    Akarm

  • 18. Data: 2021-12-14 17:20:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > Dla ustalenia uwagi chodzi o ostatnie zacytowane zdanie.
    > Ciekawe, jaki stan umysłu potrzebny jest do wyrażania "wagą" w litrach czy

    Tutaj mamy klasyczny przykład zamiany "ę" na "ą".
    Czyli zamiar prawidłowy, wykonanie już mniej.

    > Dla niekumających - grosze na przestrzeni wieków były przeróżne, a nawet złoty
    bywał wart 30 groszy (wtedy srebrnych).
    > Zaś 1 litr wody może mieć bardzo różną wagę - w zależności od temperatury.

    I naprawdę jedn litr wody nie będzie miał wagi jednego litra wody?
    :D

    --
    -
    Akarm

  • 19. Data: 2021-12-14 17:37:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Akarm <a...@w...pl> writes:

> [...]
    > klawiaturze ekranowej, kiedy dotknę klawisz obok.
    > Ale co to ma wspólnego z pisaniem i upartym podtrzymywaniu zdania, że
    Mi się tam wydawało, że "grosz"-"grama" ale nie chciało mi się wczytywać.

    KJ

  • 20. Data: 2021-12-14 21:52:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 17:21:01 UTC+1 Akarm napisał(a):

    > Tutaj mamy klasyczny przykład zamiany "ę" na "ą".
    > Czyli zamiar prawidłowy, wykonanie już mniej.

    Dwa razy w jednym zdaniu. Błąd seryjny, utrwalony lub podświadomy ;P

    bywał wart 30 groszy (wtedy srebrnych).
    > I naprawdę jedn litr wody nie będzie miał wagi jednego litra wody?
    > :D

    Naprawdę.
    Połóż sobie na wypoziomowanej wadze szalkowej, w takich samych pojemnikach, z jednej
    strony litr wody o temperaturze ok. 4 stopni Celsjusza, a z drugiej o temperaturze
    ok. 90 stopni Celsjusza (albo np. -20).
    Zdecydowanie nie wyjdzie "jeśli waży tyle co kaczka, to jest zrobiona z drewna - więc
    jest czarownicą!".

    Masę/wagę określa się w kilogramach. Ew. w newtonach.
    Ale nie w litrach, to dopiero jest nowa fizyka.
    Tworzysz masło maślane, twiedząc - niby prawdę - że dany litr wody ma wagę danego (i
    tylko i wyłącznie danego) litra wody.
    Ale inny litr wody - a już na pewno litr innej wody (niekoniecznie ciężkiej, ale np.
    cieplejszej - no, z wodą to jest taka parabola, więc możesz znaleźć dwie różne
    temperatury z tą samą gęstością) - nie będzie miał wagi tego poprzedniego litra wody.

    Zapewne sądzisz, że pytanie o kształt wody sprowadza się do kształtu naczynia, do
    którego się ją wleje?