  • 1. Data: 2006-03-27 16:08:08
    Temat: ile trzeba zarabiać żeby dostać kredyt hipoteczny ?
    Od: "jin" <j...@o...pl>

    Witam.
    Ktoś wie jakie miesięczne zarobki trzeba mieć żeby dostać kredyt na
    mieszkanie ?

    Czy dostanie się kredyt na małą firme ?
    Ile ta frma musi mieć dochodu ?

    jakieś linki może znacie ?

  • 2. Data: 2006-03-27 16:18:22
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

    Użytkownik "jin" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś wie jakie miesięczne zarobki trzeba mieć żeby dostać kredyt na
    > mieszkanie ?

    nie ma takiego pojecia, raczej funkcjonuje cos takiego ze musisz miec srodki
    na zycie dajace mala rekojmie, ze nie umrzesz z glodu i u kazdego moga to
    byc inne kwoty, dlateg tez czasem zadaja banki zaswiadczen, ktore pewne
    osoby irytuja, okazywania rachunkow, wyciagow itp

    > Czy dostanie się kredyt na małą firme ?

    tak, ale jesli to jest DG to raczej nie, ale tez i DG nie jest firmą w sumie

  • 3. Data: 2006-03-27 16:19:37
    Od: "Licjan" <L...@y...com>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl____> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jin" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    1500
    pozdr

    jk

  • 4. Data: 2006-03-27 16:24:40
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Ktoś wie jakie miesięczne zarobki trzeba mieć żeby dostać kredyt na
    > mieszkanie ?

    To zalezy od banku i sposobu oceny zdolnosci i wiarygodnosci kredytowej.

    > Czy dostanie się kredyt na małą firme ?
    > Ile ta frma musi mieć dochodu ?

    Jezeli zródlem dochodu jest mala firma DG, to nie ma problemu, kwesta tylko
    w wielkosci dochodu i dokumetacji, którą trzeba dostarczyc do banku.

    Chyba, ze chodzi Ci o kredyt hipoteczny biznesowy np. na zaklad wytwórczy,
    hotel itp.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 5. Data: 2006-03-27 16:30:31
    Od: "jin" <j...@o...pl>

    chodzi mi o kredyt na mieszkanie
    zarobki najniższa stawka krajowa na cały etat na czas nieokreślony.
    Coś by z tego było ?

  • 6. Data: 2006-03-27 17:01:06
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > chodzi mi o kredyt na mieszkanie
    > zarobki najniższa stawka krajowa na cały etat na czas nieokreślony.
    > Coś by z tego było ?

    Jesli masz na mysli pensje minimalną, to nic z tego nie bedzie. Chyba, ze
    masz udokumentowane dochody z innych zrodel albo duzy wklad wlasny albo
    mozesz sobie wziac wspolkredytobiorcę.

    _________________________

  • 7. Data: 2006-03-28 09:22:26
    Od: a...@w...pl

    Jeżeli chcesz wziąć kredyt hipoteczny to mogę polecić DomBank
    .Kredyt na gębe 20-650 tyś zł.
    Bez zaświadczeń o zarobkach ! Wystarczy oświadczenie o zdolmości do
    spłat kredytu . Wysokość kredytu do 65% wartości nieruchomości .
    Wniosek o kredyt możesz wysłać przez internet : tinyurl.com/me992

  • 8. Data: 2006-03-28 09:35:06
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > spłat kredytu . Wysokość kredytu do 65% wartości nieruchomości .
    > Wniosek o kredyt możesz wysłać przez internet : tinyurl.com/me992

    Ale zobacz ile to kosztuje w Dombank.
    Fakt, wymagania mniejsze, ale cena kredytu kosmiczna.
    No ale, cos za cos.

    Pozdrawiam